Fitness Seller

Jouw smerigste supplement (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BCAA zonder smaak toevoeging vind ik 100% het smerigste wat er is.
 
No Xplode Lemon Lime, had besteld zonder smaak aan te geven. Nooit meer, wat was dat ranzig zeg.

Unleash v3 cassis sample, walgelijk gewoon haha.
 
No SHOTGUN, de versie uit 2009. MAn dat is rioolwater maar was echt enorm goed.
 
iemand Unleash nieuwe formule al geprobeerd?
 
unleach v3 met heerlijke cassis smaak, mixen met water lijkt wel net op de stank van een petrochemische fabriek, jammie.
best met vers sinaasappelsap mixen anders lukt het me niet deze troep door te slikken. speed smaakt stukken beter
 
Magic EEA/ Whey perfection Lemon Ice&Orange
 
V for Vendetta ofzoiets. Komt nog uit de tijd dat ik de kreet "300%meer spiergroei in 6weken"nog geloofde.
De substantie was vrij dik net als kots!
 
oke succes
 
Laatst bewerkt:
Mammoth 2500 weightgainer, gatverdamme, en ik moet nog een paar kilo :(
 
BnF Casein perfection en de voorganger daarvan :kots:
 
met afstand de Nox van Yates, de eerdere versie dan... net roestwater...
 
magnificent..normaal klaag ik nooit over sups of voeding, alles prima te eten...maar die neppe fruit smaak ligt mij echt niet. Andere vinden hem weer geweldig.
 
van horen zeggen dat ie best te doen is.. alleen beetje zoet? probeer is een NO-XPLODE citroen dan is die mammoth smullen :D

Die heb ik geprobeerd, niet lekker maar wel te doen vond ik.
De mammoth vind ik ook niet te zoet, tis meer de na-smaak als het ware.. helemaal als er klonten in zitten :kots:
 
een open gemaakt capsule omega 3&6....noooooit doen:P de rotte vis lucht komt je om je oren
 
Hades , mijn god wie heeft die smaak bedacht :o


Mammoth 2500 weightgainer, gatverdamme, en ik moet nog een paar kilo :(
Smerig ?!
dat is het naar mijn mening niet , de grootste rotzooi.. dat dan weer wel !!!!
 
Hebben jullie wel eens de geur van Horny Goat Weed geroken? Goddamn! Als je zo'n pilletje alleen al vastpakt ruikt je hand er ook gelijk nog 2 uur naar. K*tlucht.
 
zonder twijfel,eenzaam aan de top: Leucine!
 
Back
Naar boven