Fitness Seller

Jouw smerigste supplement (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nos esther was niet lekker en eerste generatie Unleash v3 is ook goorrr

gelukkig is maximize wel te doen, maar na paar x ook steeds moeilijker weg te krijgen
noxi is wel te zuipe
 
Zo'n buisje aminozuren... krijgt het wel weg maar me hele bek vertrekt...
 
anadraulic echt super goor!!
 
Aminozuren in poedervorm STINKT.

Wie heeft dat ook?
Mijn beker stinkt de dag erna (ongewassen) naar een zeer smerige lucht.
Ik spoel het wel altijd met water, maar dat helpt niet. De geur is alleen te bestrijden met Dreft.

hahahahah je meent het! ik heb ze smaakloos...
idd wassen met dreft of een glas gebruiken ivp beker
 
noxipro, fruit punch, blehh wat is dat vies. als ik de geur ruik moet ik al kotsen -.-"
 
Ik krijg alles wel weg, shit die niet oplost vind ik het goorst eigenlijk, denk aan BCAA's ed... Maar dingen als lijnzaadolie wat ik puur uit de fles dronk moest ik de eerste keren echt van kokhalzen, maar na een tijdje vond ik het haast lekker worden zelfs
 
Unleash van xxl. Nu, ik jammer nooit over supps, gewoon drinken/eten en doorgaan, maar bij Unleash, wtf was dat. 2 keer geprobeerd, 2 keer binnen de 10min over m'n nek gaan en absoluut stront-gevoel in de gym en de rest van de avond en nacht. Nooit meer. Enkel nog jack3d of crack als PWO, mss eens die Hyper proberen.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 15:29 ----------

Aminozuren in poedervorm STINKT.

Wie heeft dat ook?
Mijn beker stinkt de dag erna (ongewassen) naar een zeer smerige lucht.
Ik spoel het wel altijd met water, maar dat helpt niet. De geur is alleen te bestrijden met Dreft.
Neutrale smaak? Nog geen last van gehad.
 
mega bump
"Body Octane - Game day - Lemon lime chiller" is ongelofelijk smerig.
Als ik het al ruik moet ik kokhalsen.
 
Nutrimax xtreme PWO --> GROSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
 
maxxplode pre workout van maxxtreme.

werkt goed, maar is net zo vies als dat ie goed is helaas :o

Maxxplode is naar mijn mening juist erg makkelijk naar binnen te werken. Zelfde voor de maxx mass.

Alleen de Aminomaxx liquid was in het begin even een worsteling (mijn vriendin raakt nog steeds niet gecharmeerd van als ik haar probeer te kussen na de inname). Maar na een tijdje went ook deze smaak wel.

Ik train nog niet al te lang. Ben min of meer terug van weggeweest. Maar in het verleden vond ik Superpump 250 ook best moeilijk om naar binnen te werken.

Overigens nog een complimentje voor John van maxxtreme. Hij is op geen enkel moment oneerlijk geweest over de smaak van zijn supplementen en waarschuwde mij al voor de sterke chemische smaak van de amino's. Daar komt nog eens bij dat ik weinig verkooppunten ken waar je het GSM nummer krijgt van de verkoper om contact op te kunnen nemen indien je vragen hebt.
 
BCAA poeder, merk maakt niet uit :D

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 08:23 ----------

Whey isolaat vanille van XXL nutrition

Die is juist lekker, ik haal nooit andere.
 
Jaren terug bcaa's met cola smaak van j-tech en unleash tropical
 
Pure arginine :kots:
 
Aminozuren in poedervorm STINKT.

Wie heeft dat ook?
Mijn beker stinkt de dag erna (ongewassen) naar een zeer smerige lucht.
Ik spoel het wel altijd met water, maar dat helpt niet. De geur is alleen te bestrijden met Dreft.

Ik snap sowieso niet hoe mensen het na de eerste keer nog willen drinken. Ik drink nog liever m'n eigen pis dan die smerige gore troep ooit weer. Het poeder dat ik nog heb gaat in capsules en nooit meer in een shake.

De geur doet een beetje denken aan verbrande insecten in een staande lamp. De smaak valt niet te beschrijven, kan niets bedenken dat smeriger smaakt. Kan ook aan het merk liggen, heb het nu over EAA van Bulkpowders.
 
Waxy maize wat een troep is dat zeg, niet te teren.
 
Unleash van xxl. Nu, ik jammer nooit over supps, gewoon drinken/eten en doorgaan, maar bij Unleash, wtf was dat. 2 keer geprobeerd, 2 keer binnen de 10min over m'n nek gaan en absoluut stront-gevoel in de gym en de rest van de avond en nacht. Nooit meer. Enkel nog jack3d of crack als PWO, mss eens die Hyper proberen.

Heb dezelfde ervaring gehad met unleash, nooit weer blehh
 
Back
Naar boven