MuscleMeat

Jouw smerigste supplement (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Spirulina is lekker, mietje
 
bcaa in poedervorm, mengt niet, komt direct boven drijven en het smaakt vreselijk!
 
Ik snap sowieso niet hoe mensen het na de eerste keer nog willen drinken. Ik drink nog liever m'n eigen pis dan die smerige gore troep ooit weer. Het poeder dat ik nog heb gaat in capsules en nooit meer in een shake.

De geur doet een beetje denken aan verbrande insecten in een staande lamp. De smaak valt niet te beschrijven, kan niets bedenken dat smeriger smaakt. Kan ook aan het merk liggen, heb het nu over EAA van Bulkpowders.

Inderdaad.

Zo zijn d'r ook mensen die PeptoPro drinken uit een shakebeker tijdens de training. Bleghhh.

MuscleProtect van BnF is wel aan te raden. Of anders gewoon capsules, die zelfs ook stinken. :o
 
Wat is er zo goed aan peptopro? vergeleken met amino's?
 
Crackv3 met 3schepjes:barf: 1 schepje is nog well weg te krijgen maar 3:S
 
bcaa in poedervorm, mengt niet, komt direct boven drijven en het smaakt vreselijk!

Dat is alleen bitter, goed te drinken hoor.

Maar inderdaad Peptopro. Die geur alleen al, blegh.

Zal wel heel goed zijn als veel mensen het gebruiken ondanks de smaak ;)
 
kheb in een fabriek gewerkt waar ze op één van de planten daar het aminozuur Methionine synthetiseerden, wel als je daar voorbij liep snap je goed genoeg waarom die EAA poedertjes stinken en vuil smaken :')
 
Tested performance capsules, en dan uit de capsules halen, vieze schuimlaag, droge bek en een half uur nasmaak :)

Dingen zijn te groot om door te slikken
 
Vreemd dat mensen Unleash echt smerig vinden :p vond Unleash V2 punch echt gewoon lekker om te drinken (heb nog geen ervaring met de originele of met V3).

Verder krijg ik werkelijk niets binnen van supps haha. Het is te zeggen: creatine doe ik geen moeite om op te lossen, gewoon poeder in de mond en water er achterna. Pillen slik ik zonder problemen, groot en klein. Heb al verschillende soorten whey geprobeerd, maar krijg echt niets binnen, niet met melk en niet met water, bah whey :D echt jammer eigenlijk.

Eiwitrepen zijn ook niet te vreten, heb nog maar 2 goede gevonden, beide bij XXL besteld.
 
Heb ooit eens een bus Get Diesel gekregen, heb het na de eerste keer weggegooid, leek wel kots wat ik proefde bleghhh
 
1e version NOX PUMP DY.
smaakte naar kots, maar werkte wel
 
1e version NOX PUMP DY.
smaakte naar kots, maar werkte wel

Oh heb niet verteld toen dat ik je in je glas had gespuugt he?Ik had toen die Get Diesel op en dat heb ik bij jou erin gespuugt......kusje? :)
 
mmm, jou speeksel heb ik al zo vaak in me mondje gehad;)
 
Creatine ethyl ester in poeder vorm. Lijkt net wasmiddel in zure vorm.
 
ik ben altijd geblinddoekt ja :eyebrow:
 
wtf is wrong with you two? :roflol:
 
Back
Naar boven