MuscleMeat

Jouw top 5?

Bezoekers in dit topic

Mudita

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2016
Berichten
2.904
Waardering
1.375
Lengte
1m83
Massa
81kg
Ik weet niet echt of dit hier relevant is, maar het gaat mij voornamelijk over de reacties van powerlifters & strongman people dus laat ik het maar gewoon hier posten.

Er zijn vele dingen om je geld aan te verspillen in de lifting wereld. Wordt vaak gewaarschuwd om niet in al die praatjes te trappen maar toch trapt iedereen er in omdat ze hopen dat het die super resultaten zal geven o.a. met supplementen, niet dus.

Bij deze ben ik dus wel benieuwd wat jou top 5 dingen zijn die echt nuttig zijn voor powerlifting en strongman. Dan heb ik het nu dus wel over dingen als: Powerlifting riem, straps & handschoenen etc.
 
jouw* is bezittelijk, vriend
 
jouw* is bezittelijk, vriend

Haha wat toevallig, zo'n reactie had ik al verwacht. Zou het nog veranderen nadat ik het topic had aangemaakt maar weet helaas niet hoe ik de titel kan veranderen :D.
 
Haha wat toevallig, zo'n reactie had ik al verwacht. Zou het nog veranderen nadat ik het topic had aangemaakt maar weet helaas niet hoe ik de titel kan veranderen :D.

Sanca Saxon wanneer komt die functie? heb me hier ook meerdere keren aan geërgerd

OT: voedsel, voornamelijk... mass moves mass
 
Topic titel aangepast :D
 
1. Vlees
2. Knee sleeves
3. Fat bar
4. ???
 
Vrij simpel:

1 goed voedsel
2 alles waardoor je met goed materiaal traint dus bv benzine om bij die goede gym te trainen of geld voor een homegym.

De rest is in principe allemaal misbaar.
 
1: goeie squat schoenen
2: knee sleves
3: chalk
4: belt
5: wrist wraps.
 
1. Mentaliteit
2. Tijd
3. Mogelijkheid tot trainen en wat daarbij hoort
4. Voldoende kcal
 
1 fitness handschoenjes tegen eelt
2 fitness handschoenjes tegen eelt
3 fitness handschoenjes tegen eelt
4 fitness handschoenjes tegen eelt
5 fitness handschoenjes tegen eelt
 
Aas en voeding :P
 
1 t/m 5 Een eleiko bar
 
Naast de vanzelfsprekende dingen zoals eten, slaap en tijd om te trainen (en spullen zoals een barbell, schijven, een bankje en een rack):

1) belt
2) knee sleeves
3) wrist wraps
4) mangesium
5) 1 of meerdere spotters/trainingsmaatjes
 
1. Lifting shoes
2. Knee Sleeves
3. Wrist Wraps
4. Magnesium
5. Powerbands
 
Back
Naar boven