AndroidHealthClinic

Joyce je inbox zit vol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Man-Mountain zei:
Je draait er wel erg omheen he bro, je kan ook gewoon direct aan me vragen of je mn blote kont mag zien.

Eerst die behaarde baffert ff waxen hé!
Huckfinn is dan wel een snoepert, maar hij houd niet van een behaarde poepert :D
 
Man-Mountain zei:
Je draait er wel erg omheen he bro, je kan ook gewoon direct aan me vragen of je mn blote kont mag zien.

Als je een meisje bent en je bibs ziet er zo uit, stuur maar op:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
huckfinn zei:
Als je een meisje bent en je bibs ziet er zo uit, stuur maar op:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Houd je van ongestelde vrouwen dan ik zie namelijk een rood kruis :D
 
ReyMysterio zei:
Eerst die behaarde baffert ff waxen hé!
Huckfinn is dan wel een snoepert, maar hij houd niet van een behaarde poepert :D

Mijn kont is gelaserd dus geen haar meer bro, ja ja speciale technieken hier in de randstad. Tis natuurlijk niet zo als bij jullie daarzo op t boere land tussen de hunebedden waar alles weelderig groeit. Moie
 
Kont gelasered. :roflol:

Je zak ook gelijk mee laten laseren? :D
 
Man-Mountain zei:
Mijn kont is gelaserd dus geen haar meer bro, ja ja speciale technieken hier in de randstad. Tis natuurlijk niet zo als bij jullie daarzo op t boere land tussen de hunebedden waar alles weelderig groeit. Moie

Hier doen we aroma therapie met stenen!
Ze hebben het van ons afgejat eerst de steen goed heet maken dan over de baffer het haar is weg en het aroma zit aan de steen :D
 
ReyMysterio zei:
Houd je van ongestelde vrouwen dan ik zie namelijk een rood kruis :D

Ik denk dat je ogen het vrouwelijke schoon niet aankunnen omdat je in Assen alleen maar vadsige melkmeiden in een kiel ziet. Probeer nu nog eens heel geconcentreerd te kijken en wellicht zul je verlicht worden.
 
huckfinn zei:
Ik denk dat je ogen het vrouwelijke schoon niet aankunnen omdat je in Assen alleen maar vadsige melkmeiden in een kiel ziet. Probeer nu nog eens heel geconcentreerd te kijken en wellicht zul je verlicht worden.

Dank je ik ben al verlicht heb net een brrrrrrrrrrrrrrrrrrt gelaten scheelt echt wel :D
Trouwens die meid ken ik da's mijn achterbuurmeisje ;)
 
ReyMysterio,

ik begin toch te twijfelen of je al wel 4 jaar verkering hebt je blijft nl maar pm-en
je wil gewoon graag van mij horen :p
 
Tja Joyce, elke dag pindakaas op je brood is ook niet lekker he ;)
 
Man-Mountain zei:
Tja Joyce, elke dag pindakaas op je brood is ook niet lekker he ;)

Dan doe je er toch af en toe hagelslag bij :D
 
Man-Mountain zei:
Tja Joyce, elke dag pindakaas op je brood is ook niet lekker he ;)

af en toe kipfilet moet kunnen hahahahaha :D
 
Joyce zei:
ReyMysterio,

ik begin toch te twijfelen of je al wel 4 jaar verkering hebt je blijft nl maar pm-en
je wil gewoon graag van mij horen :p

Als ik je wil horen dan bel ik je wel als ik je nummer zou hebben!
Jij hapt steeds dus reply ik terug en daarop heb jij weer ik zal je wel ff op negeer zetten :D
Moest jij niet trainen???
 
Man-Mountain zei:
Ik heb nog nooit iemand gevraagd de inbox te legen want ik PM nooit....


ReyMysterio is op Joyce!!
ReyMysterio is op Joyce!!
ReyMysterio is op Joyce!!
ReyMysterio is op Joyce!!

Reymysterio en Joyce sitting in a three, kissing k-i-s-s-i-n-g :o
 
MightyDuck zei:
Reymysterio en Joyce sitting in a three, kissing k-i-s-s-i-n-g :o

In september is toch die BBQ?
Iemand zin in gebraden machtige eend??? :mad: :mad: :mad:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]LOVE IS IN THE AIR..[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ReyMysterio zei:
In september is toch die BBQ?
Iemand zin in gebraden machtige eend??? :mad: :mad: :mad:

Das waar, maar we zeggen dat het in Rotterdam is maar dat is niet zo. Stiekem PM-en we de echte lokatie achter de schermen rond maar jou "vergeten" we, daar gáát je bak-een-eend plannetje Rey ;)

:kiss:
 
Back
Naar boven