XXL Nutrition

Joyrijden of rijlessen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joyrijden is natuurlijk veel verstandiger om ervaring op te doen.
Dat je hiervoor een topic moet openen..
 
Hallo,

Laatst ben ik 18 geworden http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/gefeliciteerd-284314/ hier het topic voor de gene die me vergeten waren.
Maar dat terzijden nu mag ik natuurlijk gaan rijlessen maar tegenwoordig is dit onbetaalbaar. Dus zou ik eerst een tijdje gaan joyrijden om ervaring op te doen of is het toch verstandiger meteen te gaan lessen en dus veel te veel te betalen? Hoe hebben jullie dit gedaan?

Joyrijden is k*t als je eens een ongeval maakt en ik was al een ervaren chauffeur.
 
Je bent natuurlijk ook nog onverzekerd, kans dat er wat gebeurd is klein, maar zou het risico niet nemen...

Leren schakelen etc. op een afgesloten terrein, prima!, zelf ook gedaan, maar moet je wel de ruimte voor hebben.
 
Kun je geen regeling met je ouders treffen? Dat zij je rijlessen nu betalen, en dat je ze gewoon later terug betaalt, wanneer je meer/genoeg verdient? Zoals gezegd, wanneer je nu een ongeluk maakt (hoeft niet altijd jouw schuld te zijn) ben je gewoon de pisang.
 
Je ouders zouden waarschijnlijk zakken voor het praktijk examen, is niet te vergelijken met de pakjes boter van vroeger ;) .
 
gierigaard betaal je rijlessen man ???
 
Rijbewijs maakt mij geen hol uit maar vooral dat je zonder verzekering gaat rijden durft wel wat zeggen over je ingesteldheid.

1 ongeluk and you're ****ed
 
Rijbewijs maakt mij geen hol uit maar vooral dat je zonder verzekering gaat rijden durft wel wat zeggen over je ingesteldheid.

1 ongeluk and you're ****ed

om maar niet te spreken over degene die hij aanrijdt.
 
Joyriden? Ga gewoon met je pa/ma rijden gast tot je de basis onder de knie hebt.
Rij dan een paar uur met een rij-instructeur de mogelijke examen parcours en je bent zeker geslaagd ;)

Geld gaan betalen om te leren schakelen en starten en blabla is gewoon weggesmeten geld. Kan je gewoon thuis ook leren. Bijvoorbeeld op je oprit.
 
Lekker rijden met je vader ofzo. Kan geen kwaad imo.
 
Kan gewoon hoor met iemand ernaast rijden, scheelt echt een hoop geld. Neef van me doet dat ook en rijd nu zelfs al over de snelweg enzo, kans op aanhouding is bijna nihil als je drukke steden etc ontwijkt.
 
Dit mag niet in Nederland en is strafbaar, in België is de situatie anders als ik me niet vergis.

Mocht je toch op het idee komen dat je op de openbare weg gaat rijden zonder te voldoen aan de voorwaarden ben je gewoon volkomen achterlijk en onverantwoord bezig.
 
Dit mag niet in Nederland en is strafbaar, in België is de situatie anders als ik me niet vergis.

Mocht je toch op het idee komen dat je op de openbare weg gaat rijden zonder te voldoen aan de voorwaarden ben je gewoon volkomen achterlijk en onverantwoord bezig.

Die prijzen zijn pas echt achterlijk.
 
Owja is dat zo? Wat vind jij dan achterlijk qua prijzen?

40 euro per uur of meer voor een les ?

En afrijden is volgens mij iets van 250 ? Is dat niet achterlijk ? voor een uurtje rijden ? gtfo
 
40 euro per uur of meer voor een les ?

En afrijden is volgens mij iets van 250 ? Is dat niet achterlijk ? voor een uurtje rijden ? gtfo

Kosten:

- auto voor de rijlessen;
- afschrijvingen;
- onderhoud;
- diesel/benzine;
- all-risk verzekeringen;
- aanvullende verzekeringen.

- theorie/praktijk is CBR

En dan moet de instructeur er ook nog van leven. En koop maar geen auto zou ik zeggen, kost je gemiddeld 400 Euro per maand of je hem gebruikt of niet :kiss: . En dan hebben we het over een VW polo en geen verlenging van je derde been.
 
joy riden is goedkoper, en over 70 jaar kom je in het nieuws dat ze je dan pas gepakt hebben.
 
ja echt onbetaalbaar man!!!!

1200-1400 euro als je het normaal doet jeezzz, ga werken ofzo
 
Back
Naar boven