XXL Nutrition

Juf (43) zwanger van leerling (16)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
WENEN - De 43-jarige Oostenrijkse gymjuf, die drie jaar geleden werd ontslagen toen bekend werd dat ze een relatie had met één van haar leerlingen, verwacht een lovebaby van de nu 16-jarige jongen.


schandaalpaar_951706d.jpg

fbr_juras6_DW_Poli_1474826p.jpg


Drie jaar geleden was de zaak wereldnieuws. In Oostenrijk staat veertien jaar cel op coïtus met minderjarigen, maar juf Renata Juras kreeg slechts een voorwaardelijke celstraf nadat de rechter te horen had gekregen dat de twee echt van elkaar houden en willen trouwen.

De lerares, die van Kroatische afkomst is, ging bij de jongen en zijn moeder wonen nadat de affaire aan het licht was gekomen en ze ontslagen was door de school. Juras was de trainer van het handbalteam waar de toen 13-jarige Ervin lid van was.

Het verliefde paar verwacht hun baby in juni. Juras heeft al een dochter die ouder is dan Ervin.

Telegraaf.nl
 
Laatst bewerkt:
lol, de juf is bij de jongen en zijn moeder gaan wonen.. hoe diep kan je zinken..
 
Als hij 30 wordt en ongeveer in de top van zijn leven gaat zij bijna op pensioen. Leuk voor dat kind ook.
 
Ik ben zwanger van Skinnie :(
 
Als hij 30 wordt en ongeveer in de top van zijn leven gaat zij bijna op pensioen. Leuk voor dat kind ook.

Kerel gaat trouwens ook een boek schrijven: "Hoe kan je snel erven" voor Dummies
 
Kerel gaat trouwens ook een boek schrijven: "Hoe kan je snel erven" voor Dummies

hahhha, ja maar ze is ontslagen en woont bij hem en zijn moeder, denk niet dat er veel te halen valt?
 
op een oudere fiets leer je het dus,
 
hahhha, ja maar ze is ontslagen en woont bij hem en zijn moeder, denk niet dat er veel te halen valt?

ze heeft misschien een monsterlijke levensverzekering ;)

she's about to die ...
 
Dit is epic, heb dat nieuwsbericht 3 dagen terug nog aan een maat laten zien.

Of w8 miss was dat toch een andere, ook een gymlerares iig...
 
Die roest dan ook weer snel.

Als je het eenmaal geleerd heb moet je ook een nieuwe fiets kopen. :)

Betere foto (jongen lijkt behoorlijk op haar, niet alleen qua leeftijd zou het moeder zoon kunnen zijn)

fbr_juras6_DW_Poli_1474826p.jpg


Wat betreft dat het slecht voor het kind zou zijn; hoofdzaak blijft dat kinderen opgroeien bij liefdevolle ouders en als zij van elkaar houden en later van hun kind mogen ze wat mij betreft hun gang gaan. Wat wel erg slecht is voor het kind is dat mam in de gevangenis zit maar dat vind ik verwijtbaar aan aan het Oostenrijks rechtsysteem en niet de ouders. Echt erg dat een gezin zo uit elkaar getrokken wordt.
 
Laatst bewerkt:
hahahahahaah kansloos je bent 16 en zit je aan dat vast
 
Als je het eenmaal geleerd heb moet je ook een nieuwe fiets kopen. :)

Betere foto (jongen lijkt behoorlijk op haar, niet alleen qua leeftijd zou het moeder zoon kunnen zijn)

fbr_juras6_DW_Poli_1474826p.jpg


Wat betreft dat het slecht voor het kind zou zijn; hoofdzaak blijft dat kinderen opgroeien bij liefdevolle ouders en als zij van elkaar houden en later van hun kind mogen ze wat mij betreft hun gang gaan. Wat wel erg slecht is voor het kind is dat mam in de gevangenis zit maar dat vind ik verwijtbaar aan aan het Oostenrijks rechtsysteem en niet de ouders. Echt erg dat een gezin zo uit elkaar getrokken wordt.

Heb em erbij gezet.
 
Milfje hoor
 
Zou d'r zeker wel doen op die leeftijd hoor... maar relatie nty....
 
Strong nose
 
lol. als je 16 bent zit je toch niet op een wijf van 43 te wachten... net of je een relatie met je moeder hebt.
 
Back
Naar boven