MuscleMeat

Juist suppl. gekocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bjorn6N6

Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
54kg
Hallo,
Ik heb juist een wey proteïne gekocht nu is mijn vraag hoe moet ik deze bereiden?
Want sommige zeggen kijk op de doos maar ik heb ook al gelezen dat je je gewicht * een bepaalt getal moet doen?
 
Als ik je begrijp, kan je toch gewoon een schep met de bijgeleverde schepje in een shake baker doen, met zon 250-350 ml water of melk, naar keus/smaak
 
2 * lichaamsgewicht = eiwitten die je dagelijks nodig hebt, best pak je iets meer dan dat...
Voor een whey shake neem je gewoon 1 dosis (meestal 40 gram), staat ook de op verpakking
 
2 * lichaamsgewicht = eiwitten die je dagelijks nodig hebt, best pak je iets meer dan dat...
Voor een whey shake neem je gewoon 1 dosis (meestal 40 gram), staat ook de op verpakking
Ik denk ik zeg het voordat er wat misgaat (hopelijk niet).
Dus niet 2*54 = 108gr eiwit (in jouw geval Bjorn6N6) alleen van proteine poeder, maar dagelijks in het algemeen :p
 
Op de doos staat 2 schepjes= 34 gram proteïne dus 2 schepjes maar dat is wel veel vindt ik persoonlijk
 
Gewoon meer water bij doen en dat spul door je keelgat laten lopen :)
 
En ook te drinken bij niet trainingsdagen?
 
En ook te drinken bij niet trainingsdagen?

hoeft in principe niet omdat je op rustdagen niet veel verbrand maar als je te weinig eiwitten binnen krijgt dan zou ik het wel nemen of een vervanging
 
Dank u, ik begin maandag
 
je moet er niet teveel water bijdoen. 40 gram -250ml water/melk. gebruik zelf water. en dan in de blender doen en even goed laten blenden, dan is het veel schuimiger dan wanneer je het schud, veel lekkerder dan vind ik
 
Een gladgestreken maatschep met 250ml water/melk of door de brinta.
 
Back
Naar boven