AndroidHealthClinic

Juiste dosering PRE Workout

Bezoekers in dit topic

Rushil

Novice
Lid geworden
12 aug 2021
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
21%
Ik ben nou iemand die houdt van een pre workout met een juiste dosis aan stoffen. Hieronder vallen uiteraard diverse soorten merken zoals Gorilla Mode, Wrecked pre workout. In Nederland ken ik helaas niet veel behalve die van Killtrition. Kunnen jullie zelf een goede merk binnen Europa met de juiste doseringen?



Ik heb los beta alanine en gekocht, hiernaast ook een potje raw pre
 
Laatst bewerkt:
welke doseringen ?
 
welke doseringen ?
Het liefst een effectieve dosis van L citrulline (geen malaat), een vorm van een trihodroxy alcohol glycerol, ALPHA GPC, zwarte peper, zout En beta alanine 5 gram

Dit zoek ik het liefst in een pre workout. Cafeïne is voor mij niet zo belangrijk als de rest. 200mg is ruim genoeg voor mij
 
Ik ben nou iemand die houdt van een pre workout met een juiste dosis aan stoffen. Hieronder vallen uiteraard diverse soorten merken zoals Gorilla Mode, Wrecked pre workout. In Nederland ken ik helaas niet veel behalve die van Killtrition. Kunnen jullie zelf een goede merk binnen Europa met de juiste doseringen?
Kan je deel 2 vertellen hoe het afliep met je droom milf in de gym?
 
Ik ben nou iemand die houdt van een pre workout met een juiste dosis aan stoffen. Hieronder vallen uiteraard diverse soorten merken zoals Gorilla Mode, Wrecked pre workout. In Nederland ken ik helaas niet veel behalve die van Killtrition. Kunnen jullie zelf een goede merk binnen Europa met de juiste doseringen?
Rich 51/50, Naughty Boy of XXL Advanced Pre Workout

Enige die dichtbij een effectieve dosis komen voor een normale prijs. Als je gek wilt doen: zelf maken, dubbelscoopen of 1 scoop Stim + 1 scoop stim free nemen
 
Ik ben nou iemand die houdt van een pre workout met een juiste dosis aan stoffen. Hieronder vallen uiteraard diverse soorten merken zoals Gorilla Mode, Wrecked pre workout. In Nederland ken ik helaas niet veel behalve die van Killtrition. Kunnen jullie zelf een goede merk binnen Europa met de juiste doseringen?
redcon1-total-war-watermelon-441-gr.png

Edit : pre workout al een tijdje niet meer aangeschaft. Het is overpriced met altijd overbodige ingrediënten die als je dat echt zo graag wilt beter los kan halen.

Neem gwn caffeine als je echt een stim nodig hebt. Of koop gwn beta alanine en citrulline in bulk, gooi dat door je koffie en maak je eigen gedoseerde pre workout.

Edit 2: bestel niet bij body en fit , homo's
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 578378
Edit : pre workout al een tijdje niet meer aangeschaft. Het is overpriced met altijd overbodige ingrediënten die als je dat echt zo graag wilt beter los kan halen.

Neem gwn caffeine als je echt een stim nodig hebt. Of koop gwn beta alanine en citrulline in bulk, gooi dat door je koffie en maak je eigen gedoseerde pre workout.

Edit 2: bestel niet bij body en fit , homo's
Ik heb nu zelf losse cafeine tabletten gehaald en RAW pump pre workout!
 
Crack pre workout van dark labs
Atomic strenght van Hammer labz
Neem gewoon die pre workouts die zijn pas echt goed
 
Back
Naar boven