AndroidHealthClinic

Juiste levenstijl voor ectomorph (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je snapt het niet he!?

Hij is dit topic begonnen met te vermelden dat hij ijscreem en pitta eet,ook al is hij ecto,veroorzaakt dat geen vet denk je?
Hij heeft problemen om 2000 kcal binnen te krijgen op één dag,kom nou zeg..wat is 2000 kcal..dat is NIETS..dat krijg je op één wip binnen.
Er zijn er wel die 25000kcal binnen spelen per dag(5 dagen lang) en die zelfs een kilo afvallen..op wat slaat dat dan denk je?

Nu effe serieus...je kan makkelijk 2000 kcal binnen krijgen op één dag met de "goede" voedingsmiddelen.Als je natuurlijk dat wil binnen krijgen met droog brood en droge tonijn..dan word het wel moeilijker!Een zware trainer..die wil "gainen" die neemt zo'n 5 a 7000 kcal binnen op een dag.Die mannen duwen dan ook 185 kilo(benchpress)
Maar er zijn zo veel andere dingen...

Das waar!! Ik kom makelijk aan 6000 schone kcals als ik wil! In het begin was het moeilijk om al dat eten weg te krijgen en nu moet ik me inhouden om niet nog meer te eten! Gewoon inventief zijn, een handje noten na elke maaaltijd, wat pindakaas (biologische) in je shake... Mogelijkheden genoeg!
 
Nuja, ik ben ook nog maar 3 dagen bezig he. Mijn lichaam moet nog wennen aan al die calorieën.Is het dan ook goed om buiten de krachttraining wat te gaan basketten of aan sport te doen voor mijn metabolisme of verbrand ik dan weer een pak calorieën? Wat ik eet is

10.00u 2 boterhammen tonijn of kip curry + mass gainer shake(100 gr mass gainer + 1 banaan + een kwak ijskrijm + 300 ml melk)

12.00u 2 eieren + 2 boterhammen met kipfillet en rood vlees en kwark.

14.00u glutamine poeder in fruitsap + 2 boterhammen met kip curry en half pak nootjes of eventueel een pasta (pizza,lasagne,spaghetti)(is ook te zien hoeveel ik op dat uur kan naar binnenwerken)

16.00u kwark met nootjes en boterham met kipfillet

18.00u Avondmaal (meestal aardappelen met vlees of kip met rijst )

20.00u 2 boterhammen met kalkoenfillet en wat nootjes of chips

22.00u Mass gainer shake (100 gr mass gainer + 1 banaan + 300 ml melk + kwak ijskrijm )

Nouja,dit lijkt mss voor velen weinig maar meer dan dit kan ik echt niet, mijn lichaam moet er eerst wat aan wennen, maar is dat al een goed begin dan?
 
Laatst bewerkt:
en is 1 liter melk per dag dan niet echt ongezond ?
 
ga je niet sneller verdikken met volle melk dan met magere dan? En is mijn schema hierboven wat goed?
 
hier ook een ecto
eten, eten en nog es eten
enkele algemene tips
biefstukken, kipfilets, vis, veel gebakken aardappelen, rijst, rijstkoeken,rijsttaartjes,veel cake eten, veel fruit,bananen!!, neem biergist in supplement,drink veel water en volle melk
als je rookt,STOP ERMEE!
 
ga je niet sneller verdikken met volle melk dan met magere dan?

volle melk bevat meer calorieen dan magere melk.

It's all about the calories.
 
Back
Naar boven