XXL Nutrition

Juiste pre work out zonder caffeine

Bezoekers in dit topic

thunderturk66

Novice
Lid geworden
15 jul 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Hallo,

Ik heb in het verleden vaak gebruik gemaakt van No xplode, NOS, Crack en andere varianten van pre work out supps. Maar ik kan er totaal niet van slapen, en wil onderhand wel weer eens goed gaan knallen!

Maar ik reageer dus extreem op de bovenstaande supps, heeft er iemand ervaring met andere supps zonder dezelfde bijwerkingen als ik?

En over bv Animal Stack, ik hoor er positieve dingen over maar ook dat het ''rode'' pilletje caffeine bezit? Weet iemand daar misschien iets meer over?

Alvast bedankt!
 
Misschien cacao eens proberen voor het trainen.
 
Hoe zou je dat het best kunnen doen dan, met iets mixen of puur drinken/eten? Heb wel iets gelezen over ''Blooker'' daarover.
 
alle ingredienten apart kopen en zelf mixen;) dat doe ik via bulkpowders
 
Neem gewoon caffeine/mda of koffie. Apart kopen en mixen is idd veel goedkoper dan die overpriced producten, als je toch zelf een pwo wilt maken. En een pwo supplement zonder caffeine of mda is zowiezo een dikke fail
 
Hallo,

Ik heb in het verleden vaak gebruik gemaakt van No xplode, NOS, Crack en andere varianten van pre work out supps. Maar ik kan er totaal niet van slapen, en wil onderhand wel weer eens goed gaan knallen!
.........

Motivatie > pre workout supps


http://www.youtube.com/watch?v=koynJVSnuuM

Als je goed wilt knallen, zijn verder factoren als voldoende slaap en koolhydraten ook van belang.

Mocht je het gevoel hebbben dat je zonder een pre workout niet echt goed kan trainen, dan kan het zijn dat je wat trainingsvariatie of rust nodig hebt.

Kris :)
 
ik was ook op zoek naar een pre-work out zonder caffeine omdat ik daar onrustig van word maar was niet tevreden met de producten. Toen maar besloten om de pre-workout power van bodyenfitshop te gebruiken. Daar zit wel caffeine in (caffeine anhydrous 100mg) , maar hier word ik niet zo onrustig van als bij andere. En het doet wat het zegt, wat een heerlijk product. Zie ook :
http://forum.dutchbodybuilding.com/...t-power-body-and-fit-sports-nutrition-256486/
 
Back
Naar boven