AndroidHealthClinic

Juiste voedingsschema/macro's ? Nog enig advies? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vatosbart

Cool Novice
Lid geworden
13 jul 2012
Berichten
120
Waardering
31
Lengte
1m84
Massa
107kg
Beste mensen, ja ja weer een topic.
ik heb mijn voedingsschema wat veranderd, iets meer vetten in het algemeen en wat minder vetten savonds.

is dit een goed voedingsschema voor in de BULK, voor mij ?
of hebben jullie nog tips/adviezen om mischien iets te vervangen oid?

wederom bedankt ! :)

voedingsschema 2 bart.png
 
Ik denk dat het geen kwaad kan om wat eiwitten te schrappen en wat koolhydraten en vetten toe te voegen ;p
 
als je huidige stats kloppen zou je ongeveer zo'n (100-17) * 2 = 166 gram eiwitten moeten hebben, jij hebt 267, lijkt me overdreven veel. ik zou op maximaal (100-17) * 2,5 = 207,5 gaan zitten, en volgens mij is dat nog steed overdreven veel.
eet je echt iedere avond hetzelfde? als dat zo is moet je gewoon hier je kip schrapen voor je eiwit overload.
voor de rest lijkt het me wel prima
 
ahh alright, dus meer KH's en vetten, en wat minder eiwitten :) okej ik ga mn best doen, enig idee wat ik dan kan vervangen om ongeveer wel op dezelfde Kcal's te blijven zitten?


en nee, ik eet lang niet elke avond hetzelfde hoor elke avond wat anders, ene avond dit, andere avond pasta en andere avond weer chinees.
maar we eten wel redelijk vaak een prakje dus dacht dat dit het meest neutrale zou zijn ^^

dankuuuu
 
Laatst bewerkt:
Wat kipfilet schrappen, 400g is veel hoor :p. Kun je best 200g van maken
Whey kun je ook weg laten,

dan moet je 330 kcal opvullen. Je hebt je macro's al gehit, dus eet van die 330 kcal lekker wat je wilt. Maakt geen zak uit
 
Ik heb er 200 gram kipfilet afgehaald en meer pindakaas bij toegevoegd, what about this? :)

voedingsschema 3.png
 
pfff, moet nieuwe broeken kopen, merk wel dat ik een beetje een buikje heb gekregen en veel grotere been(spieren) doordat ik elke training squat :P, kan het buikje komen door ABS excercises? dat de buikspieren wat groter worden en het vet wat naar buiten duwen? :)
 
Nee, gewoon vet is dat.
 
hmm, dan zou dat vet dus komen dat ik te veel vet eet? :p
 
Nee, teveel vet eten resulteert niet direct in vet worden.
Dat heeft puur te maken met het calorisch overschot.
Als je komende 2 weken teveel aankomt zou ik wat koolhydraten schrappen als ik jou was, maar kijk het eerst even aan.
 
Back
Naar boven