AndroidHealthClinic

Jules Bremers de sterkste man van Merchtem(B) in de -90 kilo klasse

Bezoekers in dit topic

Een deadlift van 140kg voor reps?? Farmerwalk met 50kg per hand?? willen.

Als het er zo aan toe gaat op wedstrijden doe ik zeker mee! :D
Is goed voor mij met men bw van 75, maar als je 110 en 300 deadlift is dit idd veel te laag niveau!

Dit topic is serieus gehijackt! En daardoor heb ik het een beetje gemist en dan doel ik op Roy zn verhaal.

Ik denk namelijk dat Roy wel een beetje gelijk heeft hoor (ik ga me voorzichtig proberen uit te drukken en wil helemaal niemand beledigen en ook iedereen in zn waarde laten!). Maar...Wat er nu een beetje gebeurt is dat er onevenredig veel aandacht aan de zogenaamde c- wedstrijden word geschonken ten opzichte van het zwaardere werk. Check hier maar al de topics over alle c -wedstrijden. Ik hoorde ook dat er een stukje over Johan Langhorst in de S&F stond. Ook een c- atleet volgens mij. Waarom is er daar niet gekozen voor een jongen die meedoet aan de Sterksteman van NL en die opkomend is? Die kan die aandacht en publiciteit namelijk ook goed gebruiken! Wat je nu een beetje krijgt is dat er te veel om de c- wedstrijden gaat draaien, denk aan aandacht en publiciteit. Ook het publiek en de media zien dit en schenken aandacht aan de c, aandacht die eigelijk naar de jongens zou moeten gaan die op landelijk nivo meedraaien.

Ik begrijp heel goed dat dit een heikel discussie punt is. Maar C- wedstrijden gebruiken om jong te beginnen lijkt me erg goed. Maar dan wel zo snel mogelijk door naar A. Een opstap dus. Het lijkt mij dat we niks aan eeuwige C atleten hebben die zich overal uit gaan gegeven voor sterksteman en alleen maar op C wedstrijden meedraaien. C, B en A lijkt me sowieso te veel van het goede. Gewoon beginners en gevorderden of amateurs en profesionals. Misschien wel leuk om de profesionals een status te gegeven als profesional. Wat je moet doen omdat te worden? Een kwalificatie wedstrijd winnen als in de USA?? Ik weet het niet eigelijk.

Ik denk eigelijk dat je uit heel die c wedstrijden draaien niet zo heel veel voordeel gaat halen als atleet. Dit natuurlijk als je einddoel sterksteman van NL is of meedraaien op dat nivo. Het is anders als je de c wedstrijden als excuus gebruikt om c atleet te blijven of om gewoon een "keertje" mee te doen. Mee doen aan wat? Een deadlift van 140kg voor reps?? Farmerwalk met 50kg per hand?? Kom op!! Dat is geen strongman, dat kan je ook thuis in de sportschool doen met je maatjes.
Het kost gewoon een hoop tijd, training, aanleg etc etc om mee te doen aan een wedstrijd van enig nivo. Het mooie vind en vond ik altijd van strongman wedstrijden dat er dingen gedaan werden die de "gewone" man in de straat onmogelijk kan. Dat is strongman! Dat is de uitdaging lijkt mij en dat is volgens mij ook wat het grote publiek en de media willen. En dit is weer goed voor de sport en het nivo van de sport in NL. Misschien moet ik dit niet zeggen maar de manier waarop de c- wedstrijden op dit moment gedraaid en gebruikt worden voegt niks aan nivo verhoging toe aan de wedstrijden op acceptabel nivo in NL. Het is meer vermaak voor jongens die eigelijk gewoon nog een heleboel moeten eten en trainen of niet de wil en drive hebben om op acceptabel nivo te komen. En dan ook af haken. Want waar zijn al die aanstormende c atleten dan? Volgens mij zijn er zat "B" wedstrijden (gaan we weer) bv Landsmeer waar de gewichten laag genoeg zijn om in te stappen..Maak dan ook die stap...

Dit is allemaal natuurlijk puur te discussie en ik wil helemaal niemand persoonlijk aanvallen of te kort doen. Het gaat hier puur om de sport en waar we met die sport met zn allen naar toe willen.

that's right me brother!!
ik geloof dat ik in dit verhaal totaal niets aan toe te voegen heb,jongens dat is ook wat ik er mee bedoel.
doe een c-wedstrijdje als je 90 bent maar blijf niet eeuwig met die lichte shit rondrennen,of ga thuis spelen in de speeltuin of in de zandbak spelen.
Ben sterk be strong be a man get a strongman.

Die kerel was gespierd, dat zag je door zijn kleding, maar je zou wel niet zeggen dat hij maar 15 jaar is, hij had bv al serieuze baardgroei.

Heb je een pic van hem? Lijkt me best vet om te zien.

of zoals de mannen van Homepage zelf zeggen:

"rather we exist in order to give an answer to the pussification of the world"

@ marcel
je weet ik wil niemand aanvallen,maar wil alleen de mensen laten realiseren hoe het zit.
straks hebben we weer zoveel regeltjes en dingetjes,straks krijgen we weer een een of andere gek die een organisatie van gaat maken.
krijg je weer die shit met het boxen bijv. wbo wba weet ik dat hoe die bonden heten.
idem dito met powerliften abba enz...
strongman(I.f.s.a.,wsmc,super series,p.l.s.e.,intertops,enz....)
met darten ook dezelfde zeik.
we moeten hiervan af,A of niets snap ie?
Proberen,kijk waar je strand,kom back en kijk weer waar je eindig,okay dan gaan ze weer op hun bek,maakt niets,het leven is ook met vallen en opstaan.
come on Guys go for it.
Over tien jaar wil ik wel nog coach willen zijn op hoog nationaal oftewel internationaal.
maar de sterkste man in Nederland sterft op deze manier uit.

In elke sport heb je lagere klasses.
Ok de aandacht is maybe overdreven maar ik vind je hier toch zeikerig overkomen.
Waarom hier van af als veel menser er plezier aan beleven.
Is dat aan jou of aan de grote jongens om dat te beslissen.
Heb je zelf eigenlijk wel eens een wedstrijd gedaan?

In elke sport heb je lagere klasses.
Ok de aandacht is maybe overdreven maar ik vind je hier toch zeikerig overkomen.
Waarom hier van af als veel menser er plezier aan beleven.
Is dat aan jou of aan de grote jongens om dat te beslissen.
Heb je zelf eigenlijk wel eens een wedstrijd gedaan?

Ik zie dat jij de gene bent uit jouwn reactie, dat jij degene bent die totaal geen inzicht heeft op het gebied van sterkste man sport,en totaal geen ervaring hebt over het reilen en zeilen waar de sterkste man sport voor staat.
Ik kom totaal niet zeikerig over,en praat over feiten,en feiten die men toch onder ogen moeten zien en er mischien aan kunnen werken om er toch verandering in te brengen in het systeem.
En of die beslissing is aan mij of aan de grote jongens,beslis ik nog altijd zelf.
En trouwens ik weet niet of jij mij kent maar ik ben echte wel een grote jongen,Als je 190 kilo weinig vindt!!
En over het feit of ik al eens zelf wedstrijden heb gedraaidt is voor mij een wet en voor jou nog altijd een raadsel.
Ik kan je dan wel vertellen dat ik in mijn leven meer gewichten in mijn knoken heb gehad dan dat jij dat in je godsganze leven ooit dromen kan.
En dat geld ook over sterkste man wedstrijd ervaring.dussssss ga lekker thuis in de zandbak spelen klein kind!!

Ik zie dat jij de gene bent uit jouwn reactie, dat jij degene bent die totaal geen inzicht heeft op het gebied van sterkste man sport,en totaal geen ervaring hebt over het reilen en zeilen waar de sterkste man sport voor staat.
Ik kom totaal niet zeikerig over,en praat over feiten,en feiten die men toch onder ogen moeten zien en er mischien aan kunnen werken om er toch verandering in te brengen in het systeem.
En of die beslissing is aan mij of aan de grote jongens,beslis ik nog altijd zelf.
En trouwens ik weet niet of jij mij kent maar ik ben echte wel een grote jongen,Als je 190 kilo weinig vindt!!
En over het feit of ik al eens zelf wedstrijden heb gedraaidt is voor mij een wet en voor jou nog altijd een raadsel.
Ik kan je dan wel vertellen dat ik in mijn leven meer gewichten in mijn knoken heb gehad dan dat jij dat in je godsganze leven ooit dromen kan.
En dat geld ook over sterkste man wedstrijd ervaring.dussssss ga lekker thuis in de zandbak spelen klein kind!!

Roy t klopt echt wat je zegt!! we hebben t dr gister ook over gehad en kan je niks anders dan gelijk geven!!we zien ons gauw weer dacht ik!!
dus nu mijn woorden

VIVA LA ROY!!:D

Hey rustig aan tijger, we kunnen niet allemaal zo groot zijn!

Met jou valt niet te discusseren jammer.
Direkt dat jezelf helemaal te gek praten en mij persoonlijk aanvallen en omschrijven als een klein kind.
Beetje jammer.
En om in jouw straatje mee te gaan Peter Beense is ook groot gne gne.

laat tog gaan man die roy is toch niet helemaal goed :P denk nog gestoorder dan mij :P

ene die peter beense is ook wel erg sterk hoor!
elke keer als ie opstaat moet tie toch 300 kg squaten hahahaha

laat tog gaan man die roy is toch niet helemaal goed :P denk nog gestoorder dan mij :P

Ho, Ho,

Je kunt Roy van een hoop betichten maar hij zet zich wel in voor zijn jongens!
Hij zal ze steunen door dik en dun!
En misschien moet je dan wel een beetje gek/fanatiek zijn.

Dank je doetze,we know eachother.
;)

Klopt Roy;
Ook al zijn we het oneens; we blijven elkaar respecteren!
Volgens mij is dat het wat de Sterkste Man wereld zo sterk maakt.
Zie het ook vaak in wedstrijden: concurrenten helpen elkaar.
En da's mooi!

concurenten horen elkaar beetje te pushen zodat ze toch aan elkaar gewaagd blijven toch?!!
Doetze bedankt voor de fotos neem ze morgen glijk mee naar senne!!

haha doetze ik beschuldig hem ook van niks zeg alleen dat hij niet helemaal goed is en daar is niks aan gelogen ;)
en natuurlijk dat er niet normaal met roy valt te praten maar daar waren roy en ik al achter gekomen hahaha :P

en over je inzet voor de jongens en je fanatiekietijd kan ik niks zeggen daar ken ik je niet goed genoeg voor roy!!!

kusje

haha doetze ik beschuldig hem ook van niks zeg alleen dat hij niet helemaal goed is en daar is niks aan gelogen ;)
en natuurlijk dat er niet normaal met roy valt te praten maar daar waren roy en ik al achter gekomen hahaha :P

en over je inzet voor de jongens en je fanatiekietijd kan ik niks zeggen daar ken ik je niet goed genoeg voor roy!!!

kusje

Klopt; je moet haast wel een beetje gek zijn in deze wereld! :D

Hartstikkuh gek
I'm addicted to strongmansport;)
Precies Doetze,het is gewoon gezonde rivaliteit,en dat mag der wezen daar blijf je mee up to date.
En de resultaten liegen er niet om,och ja, morgen gaan we weer volledig er tegen aan om de nationale titel te behouden,het wordt in ieder geval een zware klus met meerdere directe concurentie,pfffff.....

volgens mij is er geen een sterkste man atleet die helemaal goed bij zn hoofd is!
anders zou je wel lekker op je bed gaan leggen na een dag hard werken ipv abnormale gewichten te gaan tillen zodat je de volgende dag je niet meer kan bewegen :P maar ja we kunnen nu eenmaal niet anders he ;)

ik ga lekker in mn bed liggen nu maar 1 ding moet ik nog kwijt en dat is:

roy is niet goed bij zn hoofd hahahahahahahahahahahahahahaha

miss ligt t aan de fles martini :P:P:P:P:P:P

trusten

xxx

Succes morgen! Ik zal er niet bij zijn! Sterkte met de vrachtwagen!

Back
Naar boven