Fitness Seller

Jules Bremers de sterkste man van Merchtem(B) in de -90 kilo klasse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bedankt man!we gaan er tegenaan maar denk dat t wel zal lukken ;)
 
Merci bien Doetze we gaan onze best doen,jammer dat je er niet bent morgen!!

@t.m.o.s. ik hoop dat ik de hele nacht in je hoofd blijf rondspoken,neem nog maar een flessie van mij!!hahahahahaaaaa...
 
roy dat flesie ga ik vanavond op je drinken maar eerst ff deadliften ;)

een lekkere fles en peter beense uit de stereo en jou vergeet ik nooit meer hahahaaha

succes vandaag :thumbs:

xx
 
Als je maar wat weet dat die Roy gek is.
Superfanatiek en dat zul je weten ook.
Maar een ding krijgt ie wel voor mekaar (als begeleider), dat is je op de juiste momenten harstikke agresief krijgen.
Voordat ik woensdag de wheelflip ging doen had ik Roy al een flinke douw gegeven omdat ie zo tegen me stond te schelden. :D
Maar dat was toch precies hetgene dat nodig was, die wheelflip was voor mijn doen een supertijd.

Verder begrijpen we elkaar goed waar het om draait in deze sport, ook al ben ik het ook niet altijd 100% met hem eens.
 
Als je maar wat weet dat die Roy gek is.
Superfanatiek en dat zul je weten ook.
Maar een ding krijgt ie wel voor mekaar (als begeleider), dat is je op de juiste momenten harstikke agresief krijgen.
Voordat ik woensdag de wheelflip ging doen had ik Roy al een flinke douw gegeven omdat ie zo tegen me stond te schelden. :D
Maar dat was toch precies hetgene dat nodig was, die wheelflip was voor mijn doen een supertijd.

Verder begrijpen we elkaar goed waar het om draait in deze sport, ook al ben ik het ook niet altijd 100% met hem eens.

Als je het maar goed in de gaten hebt,af liggen en bibberen en van jou wil ik de volgende keer 20 push-ups extra;)
Anders ben ik bij de volgende wedstrijd nog vriendelijker tegen je.
 
hoe kan je nou agressief worden van roy!
als ie je met dat lieve ronde koppie van m je aankijkt heb je toch alleen de neiging om m te aaien :P
 
Back
Naar boven