MuscleMeat

Juliette Bergmann doet 't weer

Bezoekers in dit topic

geweldig he zei is echt mijn favoriet

Zeker respect voor deze sympathieke dame, ze heeft niet alleen een goed karakter maar ook een geweldig mooi bb lichaam waar ik maar één ding op kan zeggen “RESPECT”

Absolute wereldtop !!!!! waardering en respekt !!

Groet Smalluser :thumb:

Heel mooi, geweldig gewoon :clap::clap::clap:

Verbluffend dat mensen op dit niveau nog steeds lukt iedere keer weer in een betere shape op het podium te komen.

Cool trouwens dat internet... had Julliette even een mailtje gestuurd om haar te feliciteren, stuurt ze me een mailtje terug ... "bedankt" weliswaar, maar toch ... leuk !!

W.

Nog een leuk stukje:

De koningin der bodybuidsters komt uit Zeeland!

Met haar 45 jaar is Juliëtte Bergmann deze week de Gran' Old Lady van de Miss Olympia, zeg maar dé mondiale bodybuilding-wedstrijd van het jaar. Tweemaal eerder wist de uit Middelharnis (Goeree-Overflakkee) afkomstige spierbundel dit mega-evenement op haar naam te schrijven. Ook nu doet ze weer een gooi naar de titel en daarvoor moet ze afrekenen met 15 jonge katjes. In Nederland is Bergmann een nobody ('Ach, dat is je lot als je hier bodybuilder bent en geen voetballer'). In Amerika, Azië en het Midden-Oosten geldt ze als een sport-ikoon. Haar naam wordt daar in één adem genoemd in het rijtje Lance Armstrong, Michael Jordan, André Agassi. Haar fanclub telt wereldwijd zo’n 30.000 leden. Op haar website krijgt ze mailtjes van de gekste bewonderaars ('Je krijgt 1500 dollar als ik even je kuit mag vasthouden'), ze staat als 'close friend' in de agenda van Arnold Schwarzenegger en ze verdient in de States als sport-celebrity gages van 200 dollar per uur. 'Dat is hartstikke leuk allemaal, maar soms hangt het me ook wel eens een beetje de keel uit. Als ik zo dadelijk aankom op de luchthaven van Las Vegas word ik gelijk besprongen door handtekeningenjagers.'

BRON: [Link niet meer beschikbaar]

Nu ben ik wel benieuwd naar de rest van het artikel. Iemand?

Cowgirl Herb zei:
Nog een leuk stukje:

De koningin der bodybuidsters komt uit Zeeland!

Met haar 45 jaar is Juliëtte Bergmann deze week de Gran' Old Lady van de Miss Olympia, zeg maar dé mondiale bodybuilding-wedstrijd van het jaar. Tweemaal eerder wist de uit Middelharnis (Goeree-Overflakkee) .....
Cowgirl Herb zei:
Hallo lieve vrienden...

Middelharnis = Goeree = Zuid-Holland = geen Zeeland.

Dank u. Slaap verder heldere auteur..

Ah! Aktueel!

Ooit een gerespecteerd journalistiek blad hehehe 8)

Een oud-leraar van me schrijft er nu onder pseudoniem vieze verhaaltjes voor...

Terug
Naar boven