Fitness Seller

Juliie bekijken het je maar allemaal! Het einde van het samenbestellen

Bezoekers in dit topic

Alessandro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2002
Berichten
261
Waardering
0
Ik heb een paar weken geleden 9 zakken whey gekocht bij 1fast400. Ik heb alle geld dat ik nog had erin gestopt, om zoals de bedoeling was andere mede forummers te laten delen in de goedkopere prijzen. Ik heb het tegen kostprijs doorverkocht, zonder BTW, omdat ik hoopte dat die aanslag niet kwam en er geen grote winst op wilde maken. Vervolgens kreeg ik de aanslag van bijna 100 euro. De heren waar ik het aan hebben verkocht weigeren om even die BTW van hun zak over te maken. En incl BTW schijnt het nu ineens heeel erg duur te zijn, met als resultaat dat ik nu met al die zakken zit en ook nog eens met een grote BTW aanslag die ik niet kan betalen: NOU, BEDANKT JONGENS :mad: ! En dan zal ik proberen niet te hard te schelden, maar jullie zullen begrijpen dat ik me behoorlijk genaaid voel. In Nederland krijg je die 4,5 kg niet voor minder als 85 euro, dus het valt allemaal nogal mee denk ik.
Ik zal dit nog eens doen :mad: :mad: .

Overigens, er is er 1 die wel zo reeel was om gewoon die BTW erbij te betalen, dat moet ik er nog wel even bij zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Als je verhaal klopt dan zou ik er ook mee nokken. Geef je groot gelijk, risico's deel je dan ook samen lijkt me. Neem aan dat er hier nog wel interesse is voor wat Whey, dus allemaal ff Alessandro PM-en !
 
Sorry ik heb gisteren wat gekocht, anders had ik je er graag afgeholpen.

Sorry dude
 
wat moet het nu kosten dan, misschien wil ik er wel 1.
 
waarom zet je de namen van die heren er niet even bij zou ik zeggen, alle rede om openbaar te maken wie het zijn. kan snappen dat je je genaaid voelt.
 
triest ......
 
Reden te meer om zo'n inkoopactie via vooruitbetaling te laten doen, desnoods via Paypal of zo. Dan kan je tenminste bij niet leveren nog terecht bij Paypal om verhaal te halen.
 
@ Allesandro: ik wil misschien wel wat van je kopen hoor. Kom ook uit de omgeving Leiden en misschien kan ik nog wat andere kopers regelen.

PM me maar over de prijs en wat voor smaak, merk enzo.

Ennuh, wel een matige actie van van die andere! Wat SR zegt, zet die namen maar op het board!
 
eenn zak van 4,5 opsturen met de post kan ook makkelijk. Tot 5kg zijn verzendkosten 5.50 euro bji TPG. Gewoon ff in een doos doen en naar postkantoor brengen.

van 5 - 10 kg is het 7,25 euro.

ik ben dus wel geinteresseerd. (als het gaat om Optimum nutrition 100%whey smaak chocolade)
 
Ik vind het ook best een laffe streek, risico's ook samendelen inderdaad. Tenzij je hebt beloofd dat het voor een speciale prijs was, maar als je van te voren hebt gezegd dat het risico er aan vast zat moeten ze niet zeuren!
 
Name and Shame ! :)
 
frietbakker zei:
Ik vind het ook best een laffe streek, risico's ook samendelen inderdaad. Tenzij je hebt beloofd dat het voor een speciale prijs was, maar als je van te voren hebt gezegd dat het risico er aan vast zat moeten ze niet zeuren!

Inderdaad, een normaal mens weet dat het kan gebrueren dat er een aanslag komt. Of je het nu vermeldt of niet.
 
Het was misschien ook niet al te handig om ervan uit te gaan dat je geen belasting hoefde te betalen.. die hoor je gewoon wel te betalen (en dus ook door te berekenen)Als die aanslag achterwege zou zijn gebleven had je beter de winst achteraf over de afnemers kunnen verdelen.

Maar goed, best lullig ja.
 
Ericr zei:
Als je verhaal klopt dan zou ik er ook mee nokken. Geef je groot gelijk, risico's deel je dan ook samen lijkt me. Neem aan dat er hier nog wel interesse is voor wat Whey, dus allemaal ff Alessandro PM-en !

idd
 
Wheh relletje, wie waren die atsers. Dat mensen moeilijk kunnen doen om een paar euro stelletje schrale honden.

Zal je vriend zijn.

Zullen we naar de bios gaan schat? ''Nee wacht wel tot ie op video bij de weekfilms ligt scheelt weer een paar eurotjes''
 
Jurriaan !!

Tja het is inderdaad triest, op deze manier komt er niet snel een inkoopactie natuurlijk.
 
Als ie nog zakken whey van 4,5 kg heeft liggen en onder de prijs in nl dan mag ie mij een pm sturen ben bereid die jongen zelfs een 10tje meer te betalen voor de moeite.
 
Wat moet n kilo nu incl. BTW kosten...ik heb weliswaar nog 4 kg thuis maar anders heb ik dr wel belang bij.

Laat maar ff weten.
 
Leviathan zei:
Wat moet n kilo nu incl. BTW kosten...ik heb weliswaar nog 4 kg thuis maar anders heb ik dr wel belang bij.

Laat maar ff weten.
me2
 
Wordt geen probleem om van je voorraad af te komen, denk ik zo.

Maar wel ff in de gaten houden: Pumpin was eerst en daarna ikke he :D
 
Back
Naar boven