AndroidHealthClinic

Jullie ervaringen met badoo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Vroeg me af of er mensen hier op dbb ook op badoo zitten en wat jullie er van vinden? Is het een grote fake zooi en geldklopperij of is het wel een leuk en werkend concept?

Heeft iemand er ooit een leuke date uit weten te halen of een leuke 'vriendschap'?
 
Ik verwijs je door naar het grote pua topic
 
linkje?:)
 
Alleen maar womens mee genukkert. 9/10 is attentionwhore, beetje goede looks/praatjes en je hebt er binnen een dag een aan de haak. Geen vriendschappen aan overgehouden overigens.
 
Heb twee dates gehad via badoo, je kan gratis chatten en profielen bekijken itt Twoo waar de mogelijkheden beperkter zijn.
 
hnnnnnnnnnnnng badoo :o
 
Heb er mijn huidige vriendin vandaan geplukt :D das nu 9 maanden geleden.
 
Werkt best goed, alleen zitten er wel ook veel * rare * chicks tussen, die niet helemaal 100% zijn zeg maar.
Maarja dat heb je op elke datingsite wel denk ik.
 
Was da? Soort DBB gaydar?
 
Voor gestoorde en/of afgeragde wijven is badoo een aanrader.
 
badoo is voor de trolls
 
Wat gebruiken jullie als openingszin bij dat soort sites? En gebruiken jullie fotos van je eigen of?
 
Wat gebruiken jullie als openingszin bij dat soort sites? En gebruiken jullie fotos van je eigen of?

gebruik fotos van je aesthetics zoals je six pack blokjes ofzo
openingszin moet je altijd je karmapunten mee gebruiken en zeggen dat je shredded true natural bent
 
Wat gebruiken jullie als openingszin bij dat soort sites? En gebruiken jullie fotos van je eigen of?
Kraakpand
Werkt best goed, alleen zitten er wel ook veel * rare * chicks tussen, die niet helemaal 100% zijn zeg maar.
Maarja dat heb je op elke datingsite wel denk ik.

Wijven die een "gave" proberen te leren en mijn aura probeerden te lezen na de seks.

"Je bent echt familiar en geeft veel om anderen"
Uh ok denk ik
 
Als jij een kraakpand was, zou ik je helemaal uitwonen!

Deze?
 
Dom gedoe allemaal niet nodig.
 
Back
Naar boven