Fitness Seller

Jullie gedachtes over mijn bulk voedingsschema

Bezoekers in dit topic

jeroeennn

Novice
Lid geworden
7 feb 2015
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
64kg
Vetpercentage
13%
Beste bodybuilders!

Ik ben momenteel fanatiek aan het sporten, doe dit 4x per week met behulp van een split schema. Daarnaast heb ik een bulk voedingsschema opgesteld en wilde graag weten wat jullie hier van vinden. Ik weeg momenteel 64kg, ben 21 jaar, 182cm lang en sport dus 4x per week. In het schema staat dat ik 2x per dag hetzelfde warme eten eet maar dit verschilt. Soms eet ik vis of bijvoorbeeld spaghetti.

Bedankt voor de moeite!
 

Bijlagen

  • schema.xlsx
    34,5 KB · Weergaven: 154
Eiwitten zijn wat hoog als je het mij vraagt. Ook je ckal, je gaat rond de 800 omhoog begin met 300 en kijk wat dit doet anders krijg je onnodig veel vetmassa.
 
Persoonlijk zou ik ook de muesli door bijv. havermout vervangen. Muesli bevat vaak veel onnodige suikers en andere rotzooi.
 
Eiwitten zijn wat hoog als je het mij vraagt. Ook je ckal, je gaat rond de 800 omhoog begin met 300 en kijk wat dit doet anders krijg je onnodig veel vetmassa.

Bedoel je hiermee dat ik nog meer koolhydraten moet gaan eten?
 
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

Google eens naar het verschil tussen complete koolhydraten en snelle koolhydraten. Muesli zijn in dit geval de niet geschikte soorten koolhydraten. Complexe koolhydraten zijn gezonder/beter. Brinta/Havermout is hier een voorbeeld van.
 
Persoonlijk: iets minder callorien eten (schrap op je nootjes).
Verder vind ik het er eigenlijk prima uitzien.
 
Google eens naar het verschil tussen complete koolhydraten en snelle koolhydraten. Muesli zijn in dit geval de niet geschikte soorten koolhydraten. Complexe koolhydraten zijn gezonder/beter. Brinta/Havermout is hier een voorbeeld van.

Ik ga me er in verdiepen!

Persoonlijk: iets minder callorien eten (schrap op je nootjes).
Verder vind ik het er eigenlijk prima uitzien.

Daar zat ik idd al aan te denken ja. Bedankt!
 
Idd iets minder calorieen eten en langzaam aan verhogen
 
Back
Naar boven