MuscleMeat

Jullie hulp nodig in lange cutkuur: test/tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jwan

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
2.823
Waardering
1
Ben momenteel bezig met het plannen van een cutkuur. Heb alle producten al eens in mijn hoofd gehad maar kwam steeds weer uit bij tren. ;)

Primo en bold vind ik veel te duur voor wat het brengt. Het is wat milder en dat zou dan mijn enige reden zijn.
Als je dat niet mee telt ben je gek om primo en bold boven tren te kiezen.

Anyway, mijn keus is dus gevallen op test en tren beide enanthaat voor 10 weken.
Neem er geen mast/winny bij (vooralsnog;)).

Ik zal mijn voorstel hier even plaatsen zodat jullie eventueel wat aanmerkingen erop kunnen geven:

week 1 + 2 test e 1000mg EW
week 3 t/m 10 test e 500mg EW
week 1 t/m 9 tren e 400mg EW
week 11 + 12 test prop 150mg EOD
week ?? t/m 12 proviron 50mg ED
week 3 t/m 10 T3 25 mcg ED
week 4 t/m 12 HCG 500iu 2xEW
week 13 t/m 15 clenbuterol 80/100 mcg ED
week 13 nolvadex 40mg ED
week 14 t/m odol nolvadex 20mg ED

Alle aanmerkingen zijn welkom!
 
perfect, met een goed dieet ben je lekker droog op 10 weken!
kdenk als je bv van week 9-12 nog wat winny of mast erbij neemt dat je dan echt kurkdroog uit de kuur komt.

die T3 is niet nodig hoor, dieet en cardio zijn hier wel genoeg denkk

wat is vet% nu? en wat wil je behalen?
 
ziet er zeer goed uit
één vraagje: waarom frontload van twee weken? heb je dat zo uitgerekend om stabiele bloedwaarden te bereiken?
 
kvond 1 week frontload op 1000 al heavy, ik krijg er altijd ff test griepje van, maar des te harder ga je erna:D

veel succes trouwens, dat is DE kuur
 
ik zou de clenbuterol steeds gedurende de kuur ook 2 weken wel en twee weken niet nemen jwan want ik weet dat jij ook niet zo hard droog word ......en de t3 omhoog tot 75 mcg dat werkte bij mij iig lekker....en veel succes
 
perfect, met een goed dieet ben je lekker droog op 10 weken!
kdenk als je bv van week 9-12 nog wat winny of mast erbij neemt dat je dan echt kurkdroog uit de kuur komt.

die T3 is niet nodig hoor, dieet en cardio zijn hier wel genoeg denkk

wat is vet% nu? en wat wil je behalen?

Tja, ik haal denk ik nog 2 vials mast erbij en dan laatste 3 a 4 weken op 150mg EOD pakken mocht het nodig zijn.

Het klote van mij is dat ik altijd aan het cutten ben en hierdoor weinig massa opbouw! K*tzooi! Altijd maar dat dieet en cardio....

Ik zit nu op 93kg met 17% bij 1,79m.
 
ik zou de clenbuterol steeds gedurende de kuur ook 2 weken wel en twee weken niet nemen jwan want ik weet dat jij ook niet zo hard droog word ......en de t3 omhoog tot 75 mcg dat werkte bij mij iig lekker....en veel succes

je weet vast nog van mijn vorige cut dat ik op 100mcg T3 zat en 80mcg clenbuterol en nog niet afviel!
Het enige waar het aan ligt is dieet. Ik moet echt extreem laag wil ik afvallen...

clenbuterol in pct vind ik een grote meerwaarde!

Weet iemand vanaf welke week ik Proviron zou moeten pakken??
 
.

die T3 is niet nodig hoor, dieet en cardio zijn hier wel genoeg denkk

QUOTE]

Trenbelone onderdrukt je thyroidlevel dus 25mcg ed is gen oevrbodige luxe in een cutcycle, kan me herinneren van Iwan's vorige log dat cutten niet zo makkelijk is voor hem dus zou zeker die T3 erin houden.
 
@ Iwan, nooit para overwogen?

is echt goed in een cutkuur! (ik zou het aanraden in ieder geval ipv tren)
 
persoonlijk zou ik dus zoiets doen, wetende dat cutten moeilijk is voor jou;

week 1 test-e 1000mg
week 2-12 test-e 500mg ew (in 2x)
week 1-12 para 314mg ew (in 2x)
week 3-12 T3 50mcg ed
week 4-12 HCG 500iu 2xEW
week 1/2 5/6 9/10 13/14 17/18 120mcg clen ed (2 weeks on 2 weeks of)
proviron is denk ik niet nodig....

week 15-18 nakuur nolvadex

Hier wordt je zeker droog mee bro!

;)
 
persoonlijk zou ik dus zoiets doen, wetende dat cutten moeilijk is voor jou;

week 1 test-e 1000mg
week 2-12 test-e 500mg ew (in 2x)
week 1-12 para 314mg ew (in 2x)
week 3-12 T3 50mcg ed
week 4-12 HCG 500iu 2xEW
week 1/2 5/6 9/10 13/14 17/18 120mcg clenbuterol ed (2 weeks on 2 weeks of)
proviron is denk ik niet nodig....

week 15-18 nakuur nolvadex

Hier wordt je zeker droog mee bro!

;)


Take it easy bro!:p

12 weken aan de para en je wordt zelf para!

Ik zie een cutkuur als kuur met ondersteunende aas om spieren te behouden.
Tijdens een bulkkuur zou ik jouw kuurvoorstel eerder pakken want in een cutkuur zou dit voor mij te veel zijn.

En 8 weken para lijkt me genoeg...:D

Tren e blijft in mijn cutkuur evenals test e.
Zit alleen met die provi. Vanaf wanneer is dat aan te raden??
 
Take it easy bro!:p

12 weken aan de para en je wordt zelf para!

Ik zie een cutkuur als kuur met ondersteunende aas om spieren te behouden.
Tijdens een bulkkuur zou ik jouw kuurvoorstel eerder pakken want in een cutkuur zou dit voor mij te veel zijn.

En 8 weken para lijkt me genoeg...:D

trenbolone e blijft in mijn cutkuur evenals test e.
Zit alleen met die provi. Vanaf wanneer is dat aan te raden??

Tren is een zeer androgeen middel zou toch effe uitzien met prostaat daar nog eens provie bij:eek:
 
wat Arno voorstelt zou wel kunnen maar je zou gewoon kunnen beginnen met de para en kijken hoe het gaat na 8 weken kun je nog altijd zien....Tja en Arno heeft de para al geprobeerd en volgens mij vond ie het lekker....

ja ik weet dat nog va je vorige keer maar ik vond die combi lekker meer het staat en valt met je eten ;maar de vorige keer was je ook al zo laag aan het gaan..
 
Ik snap dat ik wel para kan pakken maar dan kan ik net zo goed weer aan de acethaat gaan...
Ik heb nou eenmaal hiervoor gekozen en hier hou ik het bij. Tren en test e staan vast.

Proviron haal ik er uit want gyno heb ik nog nooit gehad en vocht hoort erbij. Libidoprobs heb ik ook nooit last van en kan dan altijd nog ingrijpen.

Bedankt voor de moeite!
 
provi kan je mooi richting de nakuur erbij pakken om alvast wat van oestrogenen verlost te worden
 
Back
Naar boven