AndroidHealthClinic

jullie mening gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er nogal veel te simpel uit... met zijn schema en training zou ik eerder achteruit gaan.
Wat is je doel? Echt gespierd worden, of gewoon wat basisconditie behouden?
 
Mijn doel is mijn gespierdheid vergroten...gewicht aankomen zeg maar dus. Reageer hier enkel op men training aub. Voeding ben ik volop mee bezig om die op punt te stellen.

lengte: 1.83 m
gewicht: 59,3 kg daarnet
huidig schema:

ma: borst/triceps
di: bovenbenen/kuiten
woe: rust
do:rug/biceps
vrij:schouders/kuiten/buik
 
Laatst bewerkt:
Je kunt het proberen, als het te licht is kan je altijd een zwaarder schema doen.
kben het met Big Byron eens, dat het vrij simpel is.
 
een quote van die site:

Dat is daarom zo belangrijk omdat je lichaam niet meer dan 20 gram eiwitten per 2 uren opneemt en omzet in bouwstoffen voor je spieren. Veel meer eiwitten nemen heeft niet zoveel zin. Het te veel aan eiwit wordt in vet omgezet en opgeslagen.

blaaaat wat een onzin!!!! moet een kerel van 140 kg ook niet meer dan 20gr eiwit per 2 uur innemen??? dan zit ie met 6 maaltijden aan 120 gr eiwit.... niet echt kloppend! Kijk als je nou een 400 a 500 gr. eiwitten per dag binnen krijgt zal je wel vettig worden,,
 
Eiwit maakt nooit vet, het bevat gewoon te weinig callorieën.
20 gram per 2 uur? Wat een onzin, je neemt nooit die volledige 20 gram op dus kom je automatisch aan een tekort.
Je moet dus juist meer eiwit eten om dat verlies op te vangen. Zo'n 40-60 gram per 2 uur voor albumine/casseine en 30-40 voor whey.
Ik zou die site dus niet meer serieus nemen.
 
Er staan wel een aantal goeie dingen op die site (bv het aantal reps, en dat squat een zeer belangrijke oefening is), maar ook een aantal bullshit dingen. Zoals dat ze zeggen dat je diezelfde oefeningen om de dag moet uitvoeren .... Hoe kun je nou in 's hemelsnaam van een goeie squat hersteld zijn in zo korte tijd. Dat kan zelfs een beginnende man niet, als je 't mij vraagt!
 
Veel te simpel, er staat alleen dat de squat erg goed voor je is, als dat nou nog niet bekend is..
 
Originally posted by Kevin
Veel te simpel, er staat alleen dat de squat erg goed voor je is, als dat nou nog niet bekend is..
Sniff, begin me hoe langer hoe slechter te voelen - ben vandaag (benendag) niet gaan trainen wegens griep. Maar ik beloof dat ik morgen alles inhaal! Heus!
 
My Workout
My workout is really a modified version of "mass gainer." (The original is on the training page.) All pyramids hit failure on the last set.

Day 1
1) Deadlift(10, 8, 6)
2) Bench Press( 10, 10, 8, 8, 6)
3) Barbell Curls(8, 6)
4) Push Press (10, 8, 8, 6)

Day 2 & 3
Rest

Day 4
1) Squat(10, 8, 6)
2) Whighted Pull ups(20, 20, 15)
3) Barbell Srugs(10, 8, 8, 6)
4) Dips(3 sets to failure)

Day 5&6
Rest

Day 7
1) Sissy Squats(2 sets to failure)
2) Push-ups(3 sets to failure)
3) Stiff leg Deadlifts(10,8,6)

Day 8
Rest
Next day start on day one.

van volgende website:[Link niet meer beschikbaar]


Dit misschien iets? Kvraag het me gewoon af omdat ik het een niet echt alledaagse methode vind...???
 
Originally posted by robrecht10
My Workout
My workout is really a modified version of "mass gainer." (The original is on the training page.) All pyramids hit failure on the last set.

Dit misschien iets? Kvraag het me gewoon af omdat ik het een niet echt alledaagse methode vind...???

ik weet het niet, ik zou het zelf niet zo gauw doen. Je pakt wel bijna elke dag alle grote spiergroepen, maar ik niet dat je spieren daar zo'n pump door krijgen. Misschien als je net begint met trainen wel, maar als je al een aantal jaar bezig bent denk ik dat het tegenvalt.
Persoonlijk heb ik voor elke spiergroep minimaal 2 oefeningen per keer nodig om de boel een beetje op te blazen.

Natuurlijk kan ik er naast zitten, maar dit is wat ik er van vind.
 
??? Zeg, newbee's hier op het board... Laat het duidelijk zijn dat het niet zal werken om precies een schema van een ander over te nemen. NIEMAND reageerd hetzelfde op een trainingsschema, dus daarom zal het geen zin hebben om helemaal van een bepaald schema uit te gaan. Oke, je kunt het als basis gebruiken. Maar de key is om uiteindelijk door kennis van je eigen lichaam een persoonlijk schema te creeren. En daar kan tijd overheen gaan (bij de ene meer dan bij de andere). Dus heb je eenmaal iets gevonden wat goed werkt voor jou, ga dan niet meer totaal wat anders doen, maar hou dat als basis, en probeer daarmee verder te komen. Dus kleine aanpassingen, en geen totaal andere schema's meer...
 
thx Robin... je hoef nt gelijk kwaad te worden he:D

Ik vroeg het me gewoon af, ik train idd volgens wat ik zelf ervaar als goed voor mij... luisteren naar je eigen lijf is heel belangrijk heft iemand me eens verteld.
 
Originally posted by robrecht10
.... thx Robin... je hoef nt gelijk kwaad te worden he:D
Ik vroeg het me gewoon af, ik train idd volgens wat ik zelf ervaar als goed voor mij .... luisteren naar je eigen lijf is heel belangrijk heeft iemand me eens verteld ....

Precies robrecht10 LUISTEREN naar je lichaam is het belangrijkste en niet blind gaan op schema's van anderen.

.... Mijn doel is mijn gespierdheid vergroten...gewicht aankomen zeg maar dus ....

Dus basis oefeningen zo zwaar mogelijk met een goede uitvoering.
Ga voor 3/4 sets met een reprange van 6/8 per oefening.

Groet Smalluser :thumb:
 
Doe ik nu, meestal 8 reps, btw... je mag Robrecht zeggen hoor. Ik zal anders volgende week men schema wel eens ff posten, nu heb ik het wa druk
 
Originally posted by Big Byron
Sniff, begin me hoe langer hoe slechter te voelen - ben vandaag (benendag) niet gaan trainen wegens griep. Maar ik beloof dat ik morgen alles inhaal! Heus!

Deze keer vergeef ik het je :D
 
Back
Naar boven