Fitness Seller

Jullie mening over mijn FB schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZIGZAG

Novice
Lid geworden
21 jan 2021
Berichten
11
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
70kg
Vetpercentage
20%
Hallo,

  • Hoelang je traint
  • 2 jaar
  • Wat je doel is
  • Sterker worden/meer massa
  • Waar je prioriteiten liggen
  • Atletisch fysiek
  • Beschikbare apparatuur
  • Squat rack/krachtstation dumbbells barbell
  • Beschikbare tijd
  • 3x per week gewicht training 1 dag mountainbiken +- 20min rijden naar een homegym
  • Lengte 179
  • Gewicht 70kilo
  • Bankdrukken 60kilo 5x
  • Squat 65kilo 5x
  • Deadlift 95kilo 5x
Rep range verschilt per mesocycles
Van 5 tot 20 reps op de compound lifts.
Ik begin elke mesocycles met 3 in de tank en bouw dit elke week op tot failure, wanneer ik de reps niet meer haal doe ik een deload week en begin ik weer opnieuw met een iets hogere gewicht.

Training maandag
4x Front squat of back squat
3x Standing calf raise
3x Dumbbell incline press
3x Dumbbell fly of peck deck machine
3x Chestsupport dumbbell row of barbellrow
3x Lateral raise
2x Push down
2x Bicep chin up
3x abs optioneel

Training Woensdag
3x pull ups assistent
3x Deadlift sumo of conventional
3x upright row
3x bulgarian split squat
3x barbell bench press flat
2x hammer curls
2x dips
3x seated calf raise

Training Vrijdag
3x Incline dumbbell press
4x Front of back squat
3x lying hamstring curls
3x cable row
3x dumbbell bent over raise
3x arnold press
2x barbell curl
2x close grip bench of dumbell skullcrusher


Graag jullie meningen en tips alvast dank.
 
Laatst bewerkt:
Kijk naar starting Strength 5x5 systemen.
Je schrijft nu alleen oefeningen op, zonder aantal reps, % van 1RM en rust
 
Heb het bijgewerkt.
 
Persoonlijk zou ik bij total body workouts starten met de grootste spiergroep en afbouwen naar de kleinste. Dus benen, rug, borst, schouders, armen. Tenzij je specifieke spiergroepen (zwakke/sterke) prioriteert, maar het lijkt nu een klein beetje door elkaar te staan. 3x pw total body workout klinkt vrij heftig, maar zolang je herstel het toe laat kun je een aardig atletisch fysiek bouwen met dit schema. Succes!
 
Persoonlijk zou ik bij total body workouts starten met de grootste spiergroep en afbouwen naar de kleinste. Dus benen, rug, borst, schouders, armen
Dat is hoe oa Rip het instrueert. Zelf altijd groot voorstander van geweest. Echter nu ik greyskull volg heb ik gemerkt dat het niet in steen geschreven staat en het ook anders kan, met goede resultaten. Voor beide valt wat te zeggen.
 
Hoe doe je assisted pull ups? Als je dat op die machine doe kan je beter stoppen en weerstands banden gebruiken, dan kan je eerder normaale pull ups.
 
Persoonlijk zou ik bij total body workouts starten met de grootste spiergroep en afbouwen naar de kleinste.
Of net omgekeerd. Een calf raise en een bicep curl gaan minder van je squat wegnemen dan omgekeerd.

Ik ben kapot na een squat, zou het niet fijn vinden om dan nog 7 oefeningen te doen :o
 
Ik doe pullups met banden ja ik kan denk zonder banden nu 3x met full range of motion
 
Ik zou inderdaad met deadlift kunnen beginnen inplaats van pull ups
 
Ik d8 zelf aan om seated calf raise op de woensdag af te wisselen met hamstring curls om de week, anders train ik hamstring maar 1x per week direct.
 
Of net omgekeerd. Een calf raise en een bicep curl gaan minder van je squat wegnemen dan omgekeerd.

Ik ben kapot na een squat, zou het niet fijn vinden om dan nog 7 oefeningen te doen :o
mmh, lijkt me eerder beter om eerst compound oefeningen te doen toch?
stel je gaat total loss op leg extensions/curls etc endan nog de squats? ben benieuwd of je form dan nog zo goed gaat zijn :)
 
Je kan trouwens ook supersets doen, wat ik veel doe ik bankdrukken en bent over rows supersetten. Scheelt weer tijd.
 
Ja klopt ik pas dat altijd toe aan tricep biceps en soms op andere oefeningen mocht ik tijd te kort hebben.
Ik werk altijd snachts van 2 tot 10 en ik merk dat als ik weining slaap krijg, mijn resultaten in de gym niet optimaal zijn en dan supersets behoorlijk zwaar zijn om te doen.
 
Back
Naar boven