Fitness Seller

Jullie mening over mijn volgende kuur

Bezoekers in dit topic

MrBusy

Novice
Lid geworden
11 nov 2015
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Hallo ik ben MrBusy
27 jaar 1.90m 94kilo

Zou graag jullie mening willen weten over mijn volgende kuur:

Hcg 500iu pw 4/5 tot einde
Dianabol 50mg ed 1-6
Oxymetholone 100mg ed 1-6
Proviron 75mg ed 1-6
Test e 1000mg ew
Deca 400mg ew
Mast e 800mg ew

2 x pw prikken

Dbol en oxy samen vanwege de synergie met elkaar en proviron om de sides iets tegen te gaan en tegen vochtretentie.

Verder weet ik nog niet wanneer ik ga stoppen misschien bij 12/16 weken maar misschien langer door. Heb hiervoor 9 maanden gekuurd met eerst test tren mast, toen test deca en toen weer test tren mast. Maar vanwege de relatieproblemen nu klaar met de tren :p en na het stoppen is er veel gebeurd en heb ik weinig kunnen sporten dus ben van 101 kilo terug gevallen naar 94kilo.
Nu gelukkig alle ellende voorbij en weer tijd om te focussen op wat gains en daarom zou ik graag van jullie een mening hierover willen en of tips!
 
ik zou iig je doseringen van beide orals halveren.. en samen max 4 weken.

verder is mast op 800mg in een bulk vrij nutteloos.
 
Gewoon alleen dianabol de eerste 6 weken.

Voor de rest prima.
 
IronWarrior Bedoel je daarmee de provi en oxy weglaten? En wat is jou reden daarvoor?
 
ik zou iig je doseringen van beide orals halveren.. en samen max 4 weken.

verder is mast op 800mg in een bulk vrij nutteloos.
+1
 
Ik zit nu in de 5de week en moet zeggen dat tot nu toe alles prima verloopt en ik tevreden ben met weinig bijwerkingen behalve kort lontje wat wss door oxy komt, en combinatie van.

Ook vocht valt mee en weeg nu 104kg. Begin nu wel echt sterk te worden voor mn gevoel

Vanaf week 6 of 7 hcg erbij

Enige minpunt is blessure aan mn pols na 80kg shoulder press. Ik moest de stang van me af gooien en blesseerde mn pols daarbij helaas.. armen trainen gaat lastig en kan niet zwaar pakken met links. Vooral biceps curl gaat klote.
 
Back
Naar boven