Fitness Seller

jullie mening (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nozal

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2005
Berichten
405
Waardering
2
..
 
Laatst bewerkt:
een kuutje ;) ff verandere kanjer .. is net of je een k*tje wilt samen stellen:D
 
Wat is je doel met die kuur, en wat zijn je stats?
 
Wat is je doel met die kuur, en wat zijn je stats?

doel is voornamelijk kracht en extra spiervezels in beenspieren.

1m84 en 70kg en bf van 6,5 (duursporter vn wielrennen)
 
Denk dat je deze vraag beter kunt stellen in de aparte sectie die hiervoor bestemd is "Geavanceerde Discussie en Schema's"
 
Ten eerste is het pgf2 en niet igf2 :P
Maar goed.
Voor mgf is het minimum 100 mcg
Igf begint beetje bij 75 leuk te worden

PGF2 is hoeveel je kan hebben
 
Nozal: volgens mij heb je hier meerdere topics gemaakt over een kuurtje bij de rennersport niet?
En het begon met testosteron en nu denk je aan geavanceerder middelen waar je feitelijk niks van weet..
Als je toch iets wilt gebruiken begin dat gewoon met regulieren middelen, en kijk daarna of je interesse hebt in de geavanceerde shit!

Dit is maar mijn mening, maar ik denk dat je niet echt weet wat en hoe... Succes!
 
Nozal: volgens mij heb je hier meerdere topics gemaakt over een kuurtje bij de rennersport niet?
En het begon met testosteron en nu denk je aan geavanceerder middelen waar je feitelijk niks van weet..
Als je toch iets wilt gebruiken begin dat gewoon met regulieren middelen, en kijk daarna of je interesse hebt in de geavanceerde shit!

Dit is maar mijn mening, maar ik denk dat je niet echt weet wat en hoe... Succes!

Weet ook nix van geavanceerde middelen.
Vraag me af of jijzelf uberhaubt wat van de reguliere middelen iets afweet.
De topicstarter mag vragen wat hij wil,is voor mij ook interesant.
 
Nozal: volgens mij heb je hier meerdere topics gemaakt over een kuurtje bij de rennersport niet?
En het begon met testosteron en nu denk je aan geavanceerder middelen waar je feitelijk niks van weet..
Als je toch iets wilt gebruiken begin dat gewoon met regulieren middelen, en kijk daarna of je interesse hebt in de geavanceerde shit!

Dit is maar mijn mening, maar ik denk dat je niet echt weet wat en hoe... Succes!


Hij heeft andere doelen als de bbers op het forum,dus daarom zoekt hij het ook in andere middelen.
 
Ik weet ook relatief weinig van de geavanceerde middelen hoor:)

Maar van de middelen omtrent testosteron weet ik genoeg, ik heb de research gedaan om zelf ook eens te beginnen met kuren. Daarom mijn post..
Maar ik heb gePM't met de TS, en ik hoop dat hij het nu met me eens is.
 
Ik weet ook relatief weinig van de geavanceerde middelen hoor:)

Maar van de middelen omtrent testosteron weet ik genoeg, ik heb de research gedaan om zelf ook eens te beginnen met kuren. Daarom mijn post..
Maar ik heb gePM't met de TS, en ik hoop dat hij het nu met me eens is.

ja je had gelijk dat ik er weinig vanaf weet en eerst moet verdiepen.ben ik ook mee bezig maar is een niet zo populaire materie om info over te vinden en sommige engelse teksten zijn echt wel heel ingewikkeld.blijf er bij igf ben ik zeker om te nemen de andere nog effen meer over te weten komen maar normaal ook.Dit omdat ik geen Aas wil gebruiken en omdat dit interesant producten zijn voor duursporters die niet de grotemassa hoeven
 
doel is voornamelijk kracht en extra spiervezels in beenspieren.

1m84 en 70kg en bf van 6,5 (duursporter vn wielrennen)

jij woont niet in spanje denk ik maar je moet wel iets nemen dat geen sporen achter laat voor een lange tijd
 
daarom dat ik wil kiezen voor deze producten

lekker anabole wielrenne je hartslag gaat zowiezo omhoof als je gaat fietsen, wat dacht je ervan als je middelen gaat gebruike:(
 
Dr zijn ook duursporters in de top, en dan bedoel ik echt marathonlopers en wielrenners die tijden neerzetten waar je bang van wordt. Die hebben zo'n getrainde hartspier dat tijdens slaap hun hart miss 1 keer in de 5 min slaat:D of minder, weet het niet precies..
Op een gegeven moment raken hun hensenen het signaal kwijt en krijgen ze een hartstilstand, echt zieke shit!!
 
Die hebben zo'n getrainde hartspier dat tijdens slaap hun hart miss 1 keer in de 5 min slaat:D of minder, weet het niet precies..
ik verbaas me altijd weer over jou uitspraken:p hehe in tijden niet gelachen, maar het hard klopt bij hun iets van 50 x in een minuut geloof ik in rust of 30 maar iig geen 1 x in de 5 minuten
 
sowsow, ik miste je kritiek al man!
Miss toch eens tijd voor een andere hobbie?
 
lekker anabole wielrenne je hartslag gaat zowiezo omhoof als je gaat fietsen, wat dacht je ervan als je middelen gaat gebruike:(

Er zijn er maar weinig die het zonder doen en dat zijn ook meestal diegene die nooit winnen.
 
Er zijn er maar weinig die het zonder doen en dat zijn ook meestal diegene die nooit winnen.

1jaartje zo je hart ophol laten gaan en je ligt 2meter lager onder de gond...;)

zou het niet doen als ik jou was
 
Back
Naar boven