Fitness Seller

Jullie realistische droomfysiek?

Bezoekers in dit topic

Staan gewoon filmpjes in mijn log? Niks speciaals of bodybuild gericht, maar valt blijkbaar wel in de smaak. Of ik vis er gewoon héél erg naar?:trollface:

Dit is wel de waarheid, alleen gasten gaan zeggen dat je klein bent en bla bla. Nou zijn natuurlijk nog een aantal vrouwen (die vaak zelf ook sporten) die op wat breder vallen.

Heb je een linkje naar je log?
 
Heb je een linkje naar je log?
Natuurlijk

 
Natuurlijk

EigenWereld wij hebben dezelfde stats +- ben ook 1.83 en 87kg. Vang nooit echt complimentjes :p wel al een paar keer achter de rug om hoor ik dan van men vriendin. Of een paar blikken, maar daar let ik zelf nooit zo op. Buiten 1 vriendin nog nooit echt iemand gehad die zo in men face een compliment zou geven :D them feels :( haha
 
Even inhakend, krijgen jullie nooit complimenten van vrouwen over je fysiek? Ik krijg wekelijks wel een opmerking erover, nog los van het nastaren.
Ligt eraan hoe huge je bent. Als je te huge bent zijn er maar een selectief aantal vrouwen die het appealing vinden. Beetje hetzelfde verhaal als je een vrouw tegenkomt met de grote tits of ass.

En sowieso face>body. Die ugly try hards kunnen het sowieso vergeten.

Alleen van andere mannen :fa:
Omdat mannen een beter beeld hebben van hoeveel tijd/moeite het kost om zo'n fysiek te bouwen.

1588702998834.png
 
EigenWereld wij hebben dezelfde stats +- ben ook 1.83 en 87kg. Vang nooit echt complimentjes :p wel al een paar keer achter de rug om hoor ik dan van men vriendin. Of een paar blikken, maar daar let ik zelf nooit zo op. Buiten 1 vriendin nog nooit echt iemand gehad die zo in men face een compliment zou geven :D them feels :( haha
Wij vinden jou allemaal mooi :kiss:
 
EigenWereld wij hebben dezelfde stats +- ben ook 1.83 en 87kg. Vang nooit echt complimentjes :p wel al een paar keer achter de rug om hoor ik dan van men vriendin. Of een paar blikken, maar daar let ik zelf nooit zo op. Buiten 1 vriendin nog nooit echt iemand gehad die zo in men face een compliment zou geven :D them feels :( haha
Betekent niet dat je ze stiekem niet krijgt. Let maar eens op vrouwen hun ogen en lichaamstaal. Je verrast je nog hoeveel zij kijken. Alleen als ik zelf kijk ben ik net een hyena en wil ik dat zij het zien. Ook zijn vrouwen goed in het verbergen van een complimentje. Waarschijnlijk als je erop let krijg je ze vaker dan je denkt.

En je hebt een vriendin, dus zolang zij op je geilt heb je het dikste compliment wat je kan krijgen.
 
Betekent niet dat je ze stiekem niet krijgt. Let maar eens op vrouwen hun ogen en lichaamstaal. Je verrast je nog hoeveel zij kijken. Alleen als ik zelf kijk ben ik net een hyena en wil ik dat zij het zien. Ook zijn vrouwen goed in het verbergen van een complimentje. Waarschijnlijk als je erop let krijg je ze vaker dan je denkt.

En je hebt een vriendin, dus zolang zij op je geilt heb je het dikste compliment wat je kan krijgen.
Haha true. Ik aas niet op complimentjes ofzo, ik train er dan ook niet echt voor zoals je zelf al aangehaald hebt. Ecto-powerlifter for life :D :D
 
James hollingshead buff
Keone pearson mooie classic
Regan grimes buff
Toch zijn james en regan meer streef dan keone
 

Bijlagen

  • 20200505_203655.jpg
    20200505_203655.jpg
    502,6 KB · Weergaven: 175
  • 20200505_203644.jpg
    20200505_203644.jpg
    171,8 KB · Weergaven: 182
  • 20200505_204117.jpg
    20200505_204117.jpg
    486,7 KB · Weergaven: 219
James hollingshead buff
Keone pearson mooie classic
Regan grimes buff
Toch zijn james en regan meer streef dan keone
Het realistische blijft toch ver zoek :D maarja die rel ga ik niet weer oprakelen. (Woops :D )
 
James hollingshead buff
Keone pearson mooie classic
Regan grimes buff
Toch zijn james en regan meer streef dan keone
Pff die Keone pearson is wel close to perfection, buiten het feit dat hij een manlet is. Jammer dat hij geen classic meer doet
 
Pff die Keone pearson is wel close to perfection, buiten het feit dat hij een manlet is. Jammer dat hij geen classic meer doet
Hij is gedreven voor de 212 dus ben benieuwd wat hij eruit gaat halen. Maar idd wel een classic physique beest
 
Het realistische blijft toch ver zoek :D maarja die rel ga ik niet weer oprakelen. (Woops :D )
Ik snap dat het gasten zijn met zieke genetics, discipline, gear, hard work. Maar ik vind dat het niet onrealistich kan zijn. Maybe niet exact hetzelfde maar met hard work en dedication kan ik ver komen denk ik. Ik vind dat gezeik over genetics dit gear dat zo'n gejank. Probeer gewoon te knallen en het maximale eruit te halen met of zonder juice en je kan jezelf iig nooit teleurstellen
 
Die Keone is wel opgeblazen damn
 
James hollingshead buff
Keone pearson mooie classic
Regan grimes buff
Toch zijn james en regan meer streef dan keone
Reagan grimes vondt ik mooier met deze shape
Snapchat-1009229119.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik vind die lead zanger van onderstaand filmpje wel een goed fysiek hebben wat nog wel realistisch moet zijn. Filmpje is inderdaad van die meme (videofucks) mocht het je bekend voorkomen :roflol:
 
Niet kneiter droog maar vind dit ook een harde fysiek hoor.
download.jpeg.jpg

 
Ik vind die lead zanger van onderstaand filmpje wel een goed fysiek hebben wat nog wel realistisch moet zijn. Filmpje is inderdaad van die meme (videofucks) mocht het je bekend voorkomen :roflol:
Eens, en die tattoos maken de look wel compleet
 
Jon skywalker. De lengte heb ik al, nu nog een "kleine" 15+kg aan spiermassa. Persoonlijk vind ik dit het beste fysiek die ik ooit gezien heb. Mirin' big!

Jon-Skywalker-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven