XXL Nutrition

Jullie realistische droomfysiek?

Bezoekers in dit topic

Zal morgen een plaatje zoeken. En ben nu 21
Ik denk dat je een jaartje moet trainen hiervoor?

1591511505117.png


 
Ik denk dat je een jaartje moet trainen hiervoor?

Bekijk bijlage 493754

10 weken is wel voldoende met roids :trollface:
 
Ik denk dat je een jaartje moet trainen hiervoor?

Bekijk bijlage 493754


Die foto’s zag ik ook toen ik googelde, maar in GoT komt hij over alsof die meer massa heeft. Maar ik durf niet meer te googelen omdat ik bang ben op spoilers :(
 
Die foto’s zag ik ook toen ik googelde, maar in GoT komt hij over alsof die meer massa heeft. Maar ik durf niet meer te googelen omdat ik bang ben op spoilers :(
zal daar ook wel flink bewerkt zijn. Bij de film aquaman is dat heel opvallend en overdreven gedaan.
 
Ik denk dat je een jaartje moet trainen hiervoor?

Bekijk bijlage 493754


Als die negatieve reacties, zoals beschreven in het artikel, kloppen dan is het wel diep triest.
Mensen hebben geen flauw benul wat men moet doen om zo’n lijf te ‘bouwen’. Ook als je acteur bent.
 
Als die negatieve reacties, zoals beschreven in het artikel, kloppen dan is het wel diep triest.
Mensen hebben geen flauw benul wat men moet doen om zo’n lijf te ‘bouwen’. Ook als je acteur bent.
Welkom op het wereld wijde web
 
Ik denk dat je een jaartje moet trainen hiervoor?

Bekijk bijlage 493754

Dit is wel wat langer dan een jaartje trainen .. met degelijke genetics en echt hard werken mag je in je handjes klappen als je er zo na 3/4 jaar uitziet imo
 
Hmm nee in dit geval is een jaar te kort en denk ik dat je 50 weken nodig hebt.
Dit is wel wat langer dan een jaartje trainen .. met degelijke genetics en echt hard werken mag je in je handjes klappen als je er zo na 3/4 jaar uitziet imo
Vergeet niet de belichting, hoek, Photoshop die kunnen meespelen. De meeste mensen zien er in het echt nooit zo bruut uit als dat ze op hun insta piccas zijn.
 
De meeste mensen zien er in het echt nooit zo bruut uit als dat ze op hun insta piccas zijn.

jij snapt het ,zelfde geld voor al die "lekkere "wijven ,zonder filter ,make up ,belichting en hoek is het ook vaak gewoon de girl next door
 
Hmm nee in dit geval is een jaar te kort en denk ik dat je 50 weken nodig hebt.

Vergeet niet de belichting, hoek, Photoshop die kunnen meespelen. De meeste mensen zien er in het echt nooit zo bruut uit als dat ze op hun insta piccas zijn.
True , in goede belichting lijk ik ook 10 kilo zwaarder. Lean zijn helpt ook enorm icm pomp. Echter is dit nog steeds wel een goed fysiek
 
Misschien moet de topic titel aangepast worden.

Voor velen is hun droomfysiek niet realistisch, en het realistisch haalbare fysiek weer geen droomfysiek.

Zo blijft het een discussie. :D
 
zou daarom leuker zijn als het ook daadwerkelijk een REALISTISCH droomfysiek is en blijft.
 
Back
Naar boven