MuscleMeat

Jullie realistische droomfysiek?

Bezoekers in dit topic

Andersom juist, de boy is compleet off gegaan als je hem mag geloven. Nog steeds een super fysiek ofc maar een stuk minder massa.



Foto van 5 dagen geleden.
Ach we zullen zien is een doel dat ik voor ogen heb om zo een fysiek te halen is het haalbaar wss wel. Ik heb nu even een tijd van 5 j geplakt terwijl het me 10 kan duren zullen zien kan even goed zijn dat het sneller is als 5 j zolang je maar de dicipline en de doorzetting hebt maar dat is mijn idee erover :)
Al is die on or off dit is voor 99% niet haalbaar.
ik zie niet echt in waarom niet maar ok ieder zijn mening 😀
 
Dat is Sonny Bill Williams. Ja ik heb dat ook met mijn chest, heb ik niet echt aanleg voor, ik ben schouder dominant.
Heb ik zelf ook last van man, team big delts :D
 
Ach we zullen zien is een doel dat ik voor ogen heb om zo een fysiek te halen is het haalbaar wss wel. Ik heb nu even een tijd van 5 j geplakt terwijl het me 10 kan duren zullen zien kan even goed zijn dat het sneller is als 5 j zolang je maar de dicipline en de doorzetting hebt maar dat is mijn idee erover :)

ik zie niet echt in waarom niet maar ok ieder zijn mening 😀
Uhm omdat hij echt zwaaar genetically gifted is. De symmetrie, rondheid en de manier waarop zijn spieren aanhechten zijn echt bizar goed. De kans dat je dat hebt is al nihil. Daarbuiten is de size die hij op deze foto heeft voor 99 procent van de mensen natty niet haalbaar. Ook on gear krijg je die genen niet ineens :p
 
Ach we zullen zien is een doel dat ik voor ogen heb om zo een fysiek te halen is het haalbaar wss wel. Ik heb nu even een tijd van 5 j geplakt terwijl het me 10 kan duren zullen zien kan even goed zijn dat het sneller is als 5 j zolang je maar de dicipline en de doorzetting hebt maar dat is mijn idee erover :)

ik zie niet echt in waarom niet maar ok ieder zijn mening 😀
Het is geen mening maar realiteit.
 
Social media is wel echt extreem misleidend op het gebied van wat natty haalbaar is. Mensen hun standaard ligt torenhoog lol
 
Plus ze posten alleen de beste foto's plus fake natty is mind fuck voor de jeugd
Ik post zelf ook niet vaak fotos op social media waarop ik helemaal depleted als fuck ben zonder pomp moet ik eerlijk toegeven
 
Plus ze posten alleen de beste foto's plus fake natty is mind fuck voor de jeugd
Goeie lighting, filtertje, hier en daar ff aanstippen met photoshop.

Wat natty haalbaar is voor 99% van de mensen valt vies tegen.
 
Laatst bewerkt:
Social media is wel echt extreem misleidend op het gebied van wat natty haalbaar is. Mensen hun standaard ligt torenhoog lol
Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit dat ik zijn fysiek haal of niet Of ik nou een gelijk aardige fysiek hala of niet zien we dan wel weer ;). Maar door. Te denken dar het zoiezo niet lukt gaat het zeker
Niet gebeuren ;) blijf ik wel liever even positief dromen ...
 
Goeie lighting, filtertje, hier en daar ff aanstippen met photoshop.

Want natty haalbaar is voor 99% van de mensen valt vies tegen.
Ik heb me daar ook vies op verkeken. Train inmiddels 3/4 jaar af en aan. Laatste jaar wel echt serieus dedicated however. Stond altijd wel aardig chubby en toen ik ging cutten had ik echt hoge verwachtingen maar mijn God valt het vies tegen om als natty onder de tien procent te komen. Je ziet er dan ook alleen maar enigszins indrukwekkend uit met pomp en goed licht
 
Ik post zelf ook niet vaak fotos op social media waarop ik helemaal depleted als fuck ben zonder pomp moet ik eerlijk toegeven
Probleem is ook nog dat die "atleten" een financieel voordeel eruit halen en ze daarbij mensen misleiden.
Als Fuad van 4 hoog zijn beste foto's post en het een beetje photoshopped who cares? Maar als je een gesponsorde atleet bent en je doet dat plus je bent fake natty dat is niet eerlijk :(
 
Probleem is ook nog dat die "atleten" een financieel voordeel eruit halen en ze daarbij mensen misleiden.
Als Fuad van 4 hoog zijn beste foto's post en het een beetje photoshopped who cares? Maar als je een gesponsorde atleet bent en je doet dat plus je bent fake natty dat is niet eerlijk :(
Helemaal mee eens. Het geeft een verkeerd beeld inderdaad. Het is dat ik wel redelijk duidelijk heb wanneer iemand fake natty is en niet maar voor veel jongeren levert het echt onzekerheid op
 
Helemaal mee eens. Het geeft een verkeerd beeld inderdaad. Het is dat ik wel redelijk duidelijk heb wanneer iemand fake natty is en niet maar voor veel jongeren levert het echt onzekerheid op
Ach als je lang genoeg traint zal je van zelf wel merken dat het natty niet zo simpel is ? 😂
 
Ach als je lang genoeg traint zal je van zelf wel merken dat het natty niet zo simpel is ? 😂
Klopt daar komt vroeg of laat iedereen achter echter is dat niet waar we het over hebben. Mensen krijgen echt zelfbeeld issues , body dysmorphia cq. bigorexia door social media
 
Klopt daar komt vroeg of laat iedereen achter echter is dat niet waar we het over hebben. Mensen krijgen echt zelfbeeld issues , body dysmorphia cq. bigorexia door social media
Hangt van persoon tot persoon af lijkt me social media kan in mijn ogen ook een grote hulp zijn tis maar tezien hoe je er naar kijkt ..
 
Back
Naar boven