AndroidHealthClinic

Jullie realistische droomfysiek?

Bezoekers in dit topic

1CA0EC78-0130-4079-ABE9-6EB6641C20EE.jpeg
 
Ik ben wat ouder, heb minder haar maar werk wel naar deze fysiek toe.
Kinda fit, kinda fat!
Top fysiek en dat haar zou ik persoonlijk laten zitten. Zogenaamd zou een vacht je spieren verbergen, nou nee. Succes en show ons je resultaat.
 
Mooi he, dat die sporters dat gewoon natty kunnen.
Die gast doet niks anders volgens mij, die is naast voetbal ook bezig met weights, denk juist dat hij er zwaar profijt van heeft in duels. Zo’n kerel duw je niet ff weg.
 
Die gast doet niks anders volgens mij, die is naast voetbal ook bezig met weights, denk juist dat hij er zwaar profijt van heeft in duels. Zo’n kerel duw je niet ff weg.

Enkel bw oefeningen
 
Leuke voetballer, V Dijk en Klopp noemde hem de enige onhoudbare speler die ze tegen waren gekomen vorig jaar. Wat een snelheid, kracht en inzet heeft deze jongen gekregen in de laatste jaren. 1 van de pareltjes van de PL en idd dat fysiek is ook ziek :D
Zeker! Heeft zich goed ontwikkeld. Heb hem jaren geleden nog live gezien, speelde die in mijn dorp voor Spanje o17 ofzo en was toen echt een onwijs dun mannetje haha maar rende toen al iedereen eruit.
 
Maakt niet uit, met of zonder. Tien keer beter fysiek dan mijn huidige dus haha

Maar het basisidee achter deze klasse is dat de toeschouwer of fan zich kan identificeren met dit soort lichamen, omdat die tot op zekere hoogte (natural) haalbaar zijn. Als je dan ook daar belachelijke bijwerkingen van PED's ziet gaat die beleving (i.i.g.) bij mij verloren.

Zo was ik teleurgesteld toen ik erachter kwam dat Zane niet natural was, hoewel zijn nickname natuurlijk een inkoppertje was.
 
Maar het basisidee achter deze klasse is dat de toeschouwer of fan zich kan identificeren met dit soort lichamen, omdat die tot op zekere hoogte (natural) haalbaar zijn. Als je dan ook daar belachelijke bijwerkingen van PED's ziet gaat die beleving (i.i.g.) bij mij verloren.

Zo was ik teleurgesteld toen ik erachter kwam dat Zane niet natural was, hoewel zijn nickname natuurlijk een inkoppertje was.
Nou dat basisidee is al helemaal de wereld uit geholpen. Kijk maar eens naar de mens physique competitors op de Olympia. Zijn bekant bodybuilders in beachshorts.

1601554544949.png
 
Back
Naar boven