AndroidHealthClinic

Jullie tips voor mijn eerste photoshoot

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hallo!

Op het einde van het jaar ga ik mijn eerste wedstrijd bodybuilding draaien, ik heb besloten een week van tevoren een photoshoot te doen bij Jeroen de Beer. Nu is dit mijn eerste photoshoot ever, ik zal zeker goed ondersteunt worden door Jeroen maar wil me van tevoren toch graag goed voor bereiden. Kunnen jullie me tips geven waar ik aan moet denken? Ik heb zelf het volgende al:

1. Goed luisteren naar de fotograaf, meningen en ideeen delen
2. Geduldig zijn en de fotograaf zijn werk laten doen
3. Olie / Baby olie meenemen
4. Verschillende setjes kleding meenemen
5. Iemand mee nemen die me eventueel kan helpen, met olie bijv. :D (maar die zich ook niet met de fotograaf bemoeit)
6. ?
7. ?
8. ?
?????????
 
als ik ooit laag in BF kom wil ik ook bij hem fotoshoot doen. Olie wel slim denk ik en zonnebankje pakken. Rest ja heb je wel zo goed al opgenoemd denk ik. Kan je hem anders geen berichtje sturen?
 
Zoals hierboven gezegd is een zonnebankje wel een goed idee.Een bruin kleurtje doet zeer veel.

Eventueel nog wat van die spray tan die je aanbrengt met een kwastje.Zal je wel door iemand moeten laten aanbrengen.

Als je bruin genoeg bent van jezelf hoeft dat natuurlijk niet.

Eventueel een leuke locatie ipv gewoon binnen in een studio.(oud leegstaand gebouw van die zaken)
 
bruining/tan gebruiken
eten/drinken mee
handdoeken mee, warme sokken/pantoffels mee

enz enz
Alles zo'n beetje wat je bij een wedstrijd mee zou nemen behalve een bedje.
 
Geen te strakke kleding van tevoren aan doen, om strepen te voorkomen in je huid.
 
thanks bro's
 
Back
Naar boven