MuscleMeat

jullie topfavo

Bezoekers in dit topic

Kevin nummer 1.
Dorian, Flex, Ronnie, Jay, Victor volgen:D

1. dennis wolf. hedendaags. zoveel dikke massa, maar toch een mooie slanke taille.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2. arnie..all time

3. jay in zijn goeie tijd nog

jay-cutler3.jpg

4. kevin levrone

5. kenneth wheeler

wheeler14.jpg

6. ronnie rockel

1 Levrone & Sergio Oliva

Ahnold , Flex & Ronnie volgen.............

All time natuurlijk Arnold:cool:.

Maar ook Mohammad Makkaway, Ahmed Haider, Gary Strydom en Ronnie Rockel vind ik aansprekende fysieken hebben.

ben fan v niemand maar diegene die me werkelijk ogen deed opengooien was en blijft ronnie

"Nummero Uno": Geen discussie, deze man is de grootste ooit in de bodybuilding sport. En met "grootste" bedoel ik niet fysiek, er zijn namelijk genoeg grotere. Maar grootste personality/charisma van allemaal... Maar het gaat ook om het fysiek natuurlijk, en ook op dit gebied was Arnold buitengewoon goed. Hij is IMO nog steeds de biceps en chest Koning.

2: "The Myth" Sergio Oliva. Ongelooflijk fysiek, die taile, die V vorm, die armen. Werkelijk een geweldige classic bodybuilder. Verdient een 2de plek.

3: "The Sultan of Symmetry" Flex Wheeler. Die bijnaam kreeg hij niet voor niets, deze foto spreekt voor zich, zijn fysiek is pure kunst. Dit is wat bodybuilding moet zijn, veel massa maar toch atletisch ogen. De ongekroonde MR Olympia in mijn ogen, bizar dat die deze titel NOOIT heeft weten te winnen.

Yates

Flex
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Levrone

die foto van flex is echt goddelijk

1. Kevin levrone
2. Flex wheeler
3. Dorian yates

schwarzenegger
coleman
levrone

1. Ron Coleman ( The freak en king of bodybuilding )
2. Paul demayo (quadzilla)
3. Flex wheeler ( super symetrie en daarbij toch groot en atletische !!)
4. Victor Martinez ( mooie shape )
5. Melvin anthony ( Echt super mooi V - shape en klassiek taille poseren etc)

Moeilijke keuze om echt 1 favoriet te kiezen, alle pro bodybuilders hebben wel iets in zich wat beter is dan bij een ander. Anders zouden het geen profs zijn, dus ja deze 5 vin ik iig wel heel erg goed..

1) Yates
2) Levrone
3) Wolf

Een van nederlands mooiste bodyfitness atletes, nina loos..

o58g39.jpg

28rgkrt.jpg

2ntd65v.jpg

28rgkrt.jpg

met dank aan gert van brn!

die chest is me iets te groot :p net zoals de rug ??? dit noem ik eigenlijk geen fitness meer haha

arnold is numero uno
verder vind ik de bodybuilders van jaren 70 nog steeds de mooiste, die zijn nog echt in verhouding

Phil heath en flex wheeler zijn mijn favo bb'ers kwa fysiek. Kwa mentaliteit en uitstraling kies ik voor ronnie coleman!

kijk dit vind ik nouw een fitness model jamie eason;)

Back
Naar boven