MuscleMeat

Jumbo 1000ste klant (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bier is kwestie van smaak en wat je gewend bent,ik vind grolsch en amstel niet te zuipen:D
 
Dit is alcohol vrij, bleghh
 
Heineken... alsof dat bier is :roflol:

palm-pils.jpg
 
Toch word heineken het meest verkocht, dus zal wel geen k*tbier zijn;)

Lady Gaga en Justin Bieber zijn bij de meest bekeken muzikanten op youtube. Maakt dat hen automatisch beter dan Queen, Metallica, Mozart,...?
 
haha wel grappig om hier te lezen. Denk dat heel brabant bavaria als nummer 1 kiest.
 
haha wel grappig om hier te lezen. Denk dat heel brabant bavaria als nummer 1 kiest.

ik woon in brabant maar ik kies jupiler als 1. bavaria op 2. (moet eigenlijk ook wel anders ga je hier geen fijne tijd beleven. word overal geschonken)
 
wat is er mis met grolsch? oke, jupiler en bavaria zijn lekkerder maar het is nog altijd beter dan dat slootwater als heineken en amstel.
Bavaria lekker? Amstel slootwater? Ik zou eens m'n smaakpapillen laten nakijken. :D
 
LOL waarom lieg je hierom,
die actie bestond alleen uit een gratis pakket ........
 
Interesting, ik ben benieuwd naar zijn smoes
 
Oh, dus ik lieg? Dus die meid van de kassa deed het fout, sure.
Hahaha.
 
Nou, ik me dagelijkse Gym uurtje weer gehad.
Even naar Jumbo gelopen en een blikje energy gehaald.
Zegt die vrouw 'Gefeliciteerd, u bent de 1000ste klant. U krijgt al uw boodschappen gratis + een kerstpakket'
''AL ME BOODSCHAPPEN'' .. tsja moest mij weer overkomen.

Ben ik de enigste met dit soort falende dingen? :$

:roflol::roflol:
 
Nee, want dat is smaak, net zoals bier.

Zeikerd.

Dat is niet enkel smaak. Voor sommige muziekstijlen heb je nu eenmaal meer muzikaal "kunnen" nodig dan voor andere.

Op jouw manier kan je alles relativeren. Er zijn ook mensen zijn die liever een eenvoudig zuurtje eten dan kreeft, maar toch kan je moeilijk ontkennen dat kreeft culinair hoogstaander is.
 
Back
Naar boven