MuscleMeat

Junglewarfare

Bezoekers in dit topic

Logan Elite

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 jun 2007
Berichten
153
Waardering
0
Ja ik ben eigenlijk wel zeer geinteresseerd nu om dit product te gaan gebruiken. Mijn vraag is alleen waar kan ik het bestellen? en wat is handig om "Er na" te gaan gebruiken!!!

Grtzz

Logan
 
Indien je nog een aantal producten tegelijk besteld is het een goed idee om het uit amerika te laten komen. Hiervoor heb je wel een creditcard nodig.
Kijk maar eens op SupremeMuscle.com:

Ze raden aan om JW en BAM te stacken. Meer info vind je op diezelfde site.
 
Indien je bestelling niet te groot en bedrag dus niet te hoog - PayPal ;)
 
als je niet in amerika wilt/kunt bestellen vind je ze ook bij mucsletotaal je betaald meer, maar hebt geen gedoe met eventuele last van douane enzo
 
Volgens Alri hoef je erna niks te nemen, zolang je de aanbevolen dosis gebruikt.
 
Volgens Alri hoef je erna niks te nemen, zolang je de aanbevolen dosis gebruikt.

ik was meer opzoek naar de volgende stack die goed aanslaat na JW en BAM, om optimale resultaten overtehouden ;)
 
na JW, BAM en Restore ga ik een stack van Size On en Superpump gebruiken.
 
na JW, BAM en Restore ga ik een stack van Size On en Superpump gebruiken.

restore neem ik er niet na, gewoon 2x JW en BAM
size on en superpump heb ik ook al aangedacht, maar ik denk dat ik nog iets van alri ga proberen
 
Indien je nog een aantal producten tegelijk besteld is het een goed idee om het uit amerika te laten komen. Hiervoor heb je wel een creditcard nodig.
Kijk maar eens op SupremeMuscle.com:

Ze raden aan om JW en BAM te stacken. Meer info vind je op diezelfde site.

Indien je bestelling niet te groot en bedrag dus niet te hoog - PayPal ;)

geen propbleem...

ik heb vorige week m'n pakket van bijna 1000$ binnegekregenzater verschilleden dingen in enkele Bam's,wat jungle warfare...wat epistane,dan nog wat whey en dergelijke...alles netjes binnegekrege :)

Sport Nutrition Supplements for Bodybuilding and Fitness needs
 
$1000,- :eek!:

Mijn vriendin verklaarde mij al voor gek met mijn bestelling van $250,-
 
bb.com is mijn favoriete bron in amerika, hebben bijna elk product, zitten goed in prijs, ze doen aan prijsmatchen (weet wel niet of dit ook voor buitenland geld), met coupons+free gifts+ zeer goede service (tot nu toe voor mij)

daarnaast is hun site + forums een ENORME bron van informatie en zijn ze zeer loyaal t.o.v. hun klanten (zie Syntrax klaagt members van verschilllende forusm aan)

jungle warfare is een zeer goed product zolang je beseft dat er een prosteroid in zit (in niet te grote hoeveelheden)

voor erna is er niet echt iets speciaals nodig als je de aanbevolen hoeveelheid volgt, maar zou je wel aanraden om minstens 1 maand te wachten met een nieuwe hormonale stack

dingen die je er zonder problemen tussen kan nemen zijn size-on stack (niet mijn favoriet), cellmass + white blood+xtend+ amp (eventueel) = zeer mooie stack volgens mij, x-factor + e-bol (meningen hieromtrent verdeeld)

er zijn nog een aantal mogelijkheden maar kan er momenteel niet allemaal opkomen.

veel succes alleszins

bart
 
Waarom mag die niet te groot/hoog zijn?

Meende te hebben gelezen dat er een max. bedrag geldt voor dergelijke transacties. Ik heb dit ooit eens uitgezocht omdat ik zelf ook overwoog in de VS te bestellen. Meer hierover ook in de bestel-in-amerika-ervaringen topic.
 

WTF:eek:

Niet normaal duur man. €79.90 voor JW en €59.90 voor BAM
Bij SupremeMuscle.com: kost JW $32.50 en BAM $31.99
Dat is €26,- en €25.50 daar komt dan nog €32.- verzendkosten bij. Dan scheelt het je nog €56.50 wanneer je er maar één van elk besteld.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten waar hij/zij besteld, maar ik doe het lekker in de USA:D
 
Back
Naar boven