Fitness Seller

Junior dos Santos vs. Stipe Miocic op UFC 173. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ummelke

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
7 jan 2011
Berichten
818
Waardering
53
Lengte
1m80
Massa
99kg
Fans zullen nog even moeten wachten op de verwachte match tussen JDS en Overeem. JDS treft namelijk eerst Stipe Miocic tijdens UFC 173 op 24 mei.

Overeem hersteld momenteel van een rib blessure. Tegen wie zien jullie Overeem graag vechten als hij terug is?
 
Fans zullen nog even moeten wachten op de verwachte match tussen JDS en Overeem. JDS treft namelijk eerst Stipe Miocic tijdens UFC 173 op 24 mei.

Overeem hersteld momenteel van een rib blessure. Tegen wie zien jullie Overeem graag vechten als hij terug is?

Geef Barnett maar aan Overeem..
 
Werdum of Browne
 
Overeem is bang voor Dos Santos als je alle berichten van Dana White etc mag geloven..

Anyways JDS eet miocic wel op :)
 
Overeem is bang voor Dos Santos als je alle berichten van Dana White etc mag geloven..

Anyways JDS eet miocic wel op :)

Ja inderdaad, ik denk dat JDS en Velasquez een divisie voor hen 2 mogen hebben. Die zitten toch nog op een ander niveau dan de rest.

Ja weet ik. Ik bedoelde de verliezer daarvan, Overeeem is toch nog geblesseerd

Ah oké ;)
 
JDS gaat winnen dat is duidelijk.

Struve won ook al van Miocic.
 
JDS gaat winnen dat is duidelijk.

Struve won ook al van Miocic.

In MMA is toch niet alles zo zeker hoor.

Stefan Struve wint op KO van Stipe Miocic
Roy Nelson wint op KO van Stefan Struve
Stipe Miocic wint op beslissing van Roy Nelson

That being said, JDS still wins :)
 
Maakt me niet uit als het maar niet weer 9 maanden gaat duren.
Zou het eigenlijk duur zijn een event te bezoeken in Las Vegas? Lijkt me toch wel erg mooi, met uiteraard een vakantie er achter aan.
 
Maakt me niet uit als het maar niet weer 9 maanden gaat duren.
Zou het eigenlijk duur zijn een event te bezoeken in Las Vegas? Lijkt me toch wel erg mooi, met uiteraard een vakantie er achter aan.

Had laatst eens zitten kijken, maar een kaartje op een k*tplek tikt al 600 dollar aan, echt bespottelijk..

En dan nog de trip, voedsel etc.

In Abudhabi is een k*tplek op de buitenste ring 91 dollar, en ringside vak is 1200 dollar
 
Back
Naar boven