AndroidHealthClinic

Junioren tot welke leeftijd?

Bezoekers in dit topic

divano

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2005
Berichten
522
Waardering
0
Hey,

Ik zit met een vraagje.

Tot en met welke leeftijd val je in de categorie junioren?

Heb wel het reglement van NBBF gevonden bij hun is het tot en met 20 jaar.

Geldt dit voor elke bond? Of zijn er ook bonden die 21 jaar nog als junior zien?
 
ik geloof dat het tot 21 was junioren
 
Weet ik genoeg:D
 
Bij YBF ,tot en met 21 jaar,dus als de atleet op de dag van de wedstrijd de leeftijd van 22 nog niet bereikt heeft,is hij een junior.
 
Wauw, Fijn om te horen. Mijn gym-eigenaar wilt graag dat ik wedstrijden ga doen maar het probleem is namelijk dat ik over een half jaar 21 wordt en nog niet helemaal terug in vorm ben door een lange afwezigheid in de sport. Binnen 6 maanden terug op oude niveau komen en cutten leek me nogal krap.

Iedereen bedankt voor de reacties.

Greetz,
 
Dan doe je toch de YBF mee 14 oktober....Kun je wel redden r=toch,als je gym eigenaar nu al vind dat je er goed uit ziet!!Waar een wil is is een weg toch??Succes in ieder geval.....
 
Volgens mij is het bij de NAC tot of t/m 23 jaar...
 
Bij NAC is t/m 22 jaar
 
Bij IFBB is het tot en met 21 jaar. Als je in het jaar van de wedstrijd 22 wordt mag je nog meedoen met de junioren.
 
Bij IFBB is het tot en met 21 jaar. Als je in het jaar van de wedstrijd 22 wordt mag je nog meedoen met de junioren.

Dus als ik het goed begrijp, ik word in jan 22 , dan mag ik in april enz gewoon nog met de junioren meedoen?
 
Dus als ik het goed begrijp, ik word in jan 22 , dan mag ik in april enz gewoon nog met de junioren meedoen?

Ja, tenminste toen ik mijn eerste wedstrijd deed, ik ben jarig in december en werd toen 22. teamgenoot van me was jarig in januari en werd toen 22 en mocht in april wel meedoen met de junioren en ik niet.
 
Zo das relaxed. Ben ook jarig in januari.
 
Back
Naar boven