MuscleMeat

junk/cheatmeal, en verder?

Bezoekers in dit topic

Kwarkkrawk

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
72
Lengte
1m70
Als inspiratie op het topic wat laatst iemand opende over een dag vasten voor een all-you-can-eat spare-ribs restaurantbezoek ben ik benieuwd geraakt. :D

Wat doen jullie op de rest van een dag dat jullie flink gaan cheaten? en dan bedoel ik niet een kleine mcflurry naar binnen werken, maar echt bij een chinese vreetschuur alles eten wat los en vast zit bijvoorbeeld.
Dit is puur ter nieuwsgierigheid trouwens, niet een "wat moet ik doen, help!?" topic!

Persoonlijk ga ik die dag altijd heel low-carb en unlimited in mn eiwitten. Zelfs als die avond all you can eat vlees is krijg je meestal toch wel stiekem wat carbs binnen, en ben van mening dat een dagje extreem hoog eiwitten beter is dan extreem hoog carbs.

Dus, jullie? helemaal niks, en ga je 2000 kcal boven onderhoud zitten die dag? kleine compensatie in kcal? of bijv net zoiets als ik?

Ik snap sommige mensen echt niet, je gaat niet dood van een paar keer cheaten hoor.
Gewoon vreten tot je er bij neer valt, goed of kwaadschiks.

En dan zorgen dat je de rest van de dagen je aan je schema's houd.
Damn, zolang je een klein beetje massa pakt thuis, en niet op stage gaat valt er niets te zeuren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap sommige mensen echt niet, je gaat niet dood van een paar keer cheaten hoor.
Gewoon vreten tot je er bij neer valt, goed of kwaadschiks.

En dan zorgen dat je de rest van de dagen je aan je schema's houd.
Damn, zolang je een klein beetje massa pakt thuis, en niet op stage gaat valt er niets te zeuren.

Haha kerel, dit is gewoon nieuwsgierigheid. Iedereen hier heeft zijn/haar mening erover. Ik ben het (grotendeels) met je eens! enige is dat ik de rest van de dag wat minder carbs pak.

Eet gewoon waar ik zin in heb die dag zonder macros te tellen

Wat verstaan we onder 'cheaten' meer kcal of iets anders eten wat niet in je schema stat (als je een schema hebt)?

ik cheat elke zondag, let die dag niet op mn macro's gwn alles eten watk lekker vind, moet wel kunnen 1x pw, wat afleiding van mn schema :)

Hou natuurlijk wel me cheatdag een beetje me macro`s in de gaten... Maar als we eenmaal bij de wok of sushi zijn dan is het idd alles naar binnen wat naar binnen kan!!

Dat is zaterdags voor moi, moet helaas wel bijhouden hoeveel koolhydraten ik eet, maar eet echt alles wat ik lekker vind op dat moment. Kcal zijn op die dag zekers boven de 10k+.

k hou het enkel laag bij vetten en eiwitten net als trainingsdagen en cheatday bij legday ongeveeer 5000kcal a 7000kcal om de 14dagen ,en de andere dagen heel clean (nou wel pure chocolade)laag in carbs en hoog in vetten en eiwitten.

k hou het enkel laag bij vetten en eiwitten net als trainingsdagen en cheatday bij legday ongeveeer 5000kcal a 7000kcal om de 14dagen ,en de andere dagen heel clean (nou wel pure chocolade)laag in carbs en hoog in vetten en eiwitten.

juist laag in eiwitten en vetten? vanwaar die filosofie als ik vragen mag?

Hele dag niks vreten en vervolgens volstouwen bij een wok restaurant oid

Maar gebeurd maar paar keer per jaar :(

Probeer voor de rest wel een beetje me normale schema aan te houden, maar af en toe (1x in de maand) kijk ik helemaal nergens naar en eet ik de hele dag waar ik zin in heb.

Eet mn cheatmeal(s) expres meestal op zondag. Dan zaterdag tot laat/vroeg stappen, uitslapen en daarna flink vet en veel eten. Mac&cheese, chocolade, dat soort nutteloos spul. Heb dan weinig andere maaltijden en kom dus niet echt (ver) boven onderhoud uit. Works for me.

Wok restaurant, ff 20 eu en knallen

uurtje of anderhalf cardio vaker op zaterdag, als ik op tijd op ben en verder niet veel te doen heb. lekker om de dag mee te beginnen en latere cheats te compenseren :D

Beetje kcals in de gaten houden, maar eten voor me leven

fuaaaark spannend topic, new and exciting !!!

2wpnuoi.jpg

Terug
Naar boven