Fitness Seller

Junk-dag

Bezoekers in dit topic

Jopie

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2003
Berichten
3.835
Waardering
1
oke,
vertel eens wat je allemaal eet op je junk dag.
Ga je je helemaal vol vreten of let je wel op wat je eet??

Vaak komt het bij mij uit dat ik veel vlees (vet vlees wel te verstaan) eet wat ik anders niet eet zoals snitzels, spareribs enz.
Ook de sauzen mag ik graag dan ook mee nemen.
Wel let ik op dat ik genoeg protiene binnen krijg.

Vertel me eens jullie ervaringen
 
zaterdagavond is mn junkavond. alcohol is mijn junkmaaltijd.
voor de res zo schoon mogelijk
 
ik heb geen junkdagen, wel carb-up dagen. De eerste 2 maaltijden vloeibaar, (veel) dextrose + whey. Maaltijden 3 en 4 bestaan uit cruesli met wat walnoten en melk of een pizza.... maaltijden 5 en 6 uit havermout/zilvervliesrijst met steak/kip of een groot stuk volkoren stokbrood met veel vleesrijk beleg......

Niet echt al teveel slechte dingen dus, soms een stukje chocola........
 
Op mij junkdag eet ik eigelijk alles, pizza, vlees, donutbroodjes, etc de hele dag door. Maar ik zorg wel dat ik nog steeds genoeg eiwitten binnen krijg.
Vandaag was mijn bulkdag, lekkerrrrrrrrrrrrrr
 
IK vreet op me bulkdag zo 3 a 3 king whoppers, en later op de avond een patat shoarma, en ik drink dan gewoon cola en zo, en koek gaat er ook bij mij als koek in:D
 
Dan gaan we iets halen bij de chinees,babi pangpang zonder saus en witte rijst en een loempia en dan houd het ver op.
 
Originally posted by dandyman
zaterdagavond is mn junkavond. alcohol is mijn junkmaaltijd.
voor de res zo schoon mogelijk

same here!
 
Shoarma met veel patat!! Voor de rest veel deegwaren van de bakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
eik niet zoveel... elke zaterdag bordje friet en beetje snoep/chips (met mate natuurlijk)
verder zo min mogelijk alcohol op de zaterdag (meestal 1-2 liter)
 
ook niet zo veel. junkdagen vermijdt ik eigenlijk.

Ik woon no9 thuis dus ik moet zondags wel eens aan een schnitzel, hartige taart of nasi(witte rijst, varkens vlees) geloven, maar dan heb ik meestal al 2 uur getraint ervoor
 
ik eet op een junkdag alles wat tegen kom en wat ik lekker vind. vaak denk ik dan van te voren wat ik allemaal wil gaan eten en dan ben ik het aan het eten en dan valt het toch een beetje tegen.
nog 6 weken dan is het weer tijd voor junkdagen!!!
 
Euh frenkpie .... zo min mogelijk alcohol ... 1 à 2 liter.
Hangt er vanaf wat je drinkt, met pintjes is het idd niet veel ...
Maar als je in de wokdka hangt ... 2 liter .. kan al tellen :D

En voor mij ook de zaterdag eens een pitta en s'avond het nodige alcohol verbruik ... ging eigenlijk stoppen met drinken dees weekend maar ... de obers dachten er anders over ( als je al 5 jaar naar dezelfde plaasten gaat zijn dat al goede vrienden geworden ) ...
Was weer half 10 voor ik in men nest lag ... :eek:

Greetz
 
Ikzelf heb 2 full-junkdagen, nl zaterdag en zondag. Ik eet dan gewoon wat ik wil (zonder echt te overdrijven, natuurlijk).
In de week las ik ook wel eens een semi-junkdag in...
 
Back
Naar boven