Fitness Seller

Junk dag.

Murk

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
30
Hoe ziet die er bij jullie precies uit? Eet je alles wat je wilt? of gewoon een paar dingetjes die je normaal niet eet?
Ik weet namelijk niet in hoeverre je hier kan gaan bv. elke week een junkdag ,wel/niet op je eiwitten letten, wel/niet om de 2,5/3uur eten etc.
Hoe doen jullie dat?

Ik eet dan meestal wat minder omdat ik dan uit slaap. Ik probeer de rest van de dag wel iedere 2,5 uur te eten. Eet de hele dag normaal maar savonds wel vaak mcdonalds of zo op zondag. Eventueel dan wat cola r bij.

En op zaterdagavond bier...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Thnx.. zal even kijken, was namelijk vergeten te zoeken (stom)

heb niet 1 dag maar in t weekend eet ik af en toe iets 'slechts'

bv zaterdag ochtend een of 2 worstebroodjes, en savonds friet. en soms op zondag een stuk pizza of chinees.

Ik ben een gruwelijke snoepkont om het zo maar te zeggen en in het weekend probeer ik wel gewoon te eten, maar dan eten we bijv. frietjes, en pak ik 's avonds wat chips en laat ik niet een gebakje staan. Mijn motto is nog steeds. Je moet van het leven genieten.

Ik ben een gruwelijke snoepkont om het zo maar te zeggen en in het weekend probeer ik wel gewoon te eten, maar dan eten we bijv. frietjes, en pak ik 's avonds wat chips en laat ik niet een gebakje staan. Mijn motto is nog steeds. Je moet van het leven genieten.

:thumbs: idem, ben gruwelijke snoepkont :D :p en maak dan ook alles goed in het weekend.....

Sinds Anja Timmer een dieet voor me heeft gemaakt heb ik een junkdag, simpelweg omdat ze zei dat ik het moest :D
Eet alles wat los en vast zit. O.a. Macdonalds/pizza/KFC/pasta met saus en vlees/avondje uit eten bij griek/chinees etc. etc./chocolate chip cookies etc etc.....

:D

Haha... ik zou vandaag een junkdag of liever KH-laaddag hebben, maar het is er geeneens van gekomen.
Ga wel KH eten straks: pompoen met scampi's

http://www.xquis.com/recipes/_nl/paprika_en_pompoen_met_scampi_4.htm

zal nog wel laten weten hoe het smaakte!
Oef... laat ik nu vergeten zijn het boodschappenlijstje na te lopen. Zal dus wat minder paprika worden.. en ik gooi er 1 zoete aardappel bij.

Ben benieuwd!

ik eet wat ik normaal ook altijd eet, maar dan ook gewoon als ik wil patat(nu met de bulk) en dingen die ik lekker vind. Maar geen koek of snoep of chocola, dat eet ik al jaren niet meer

Ik eet nu zaterdags 3 maal pure rundvlees hamburgers (30 gr eiwit en 30 gram vet per 200 gram) samen met volkorenbrood en verder gewoon zilvervliesrijst, magere kwark, biefstuk etc..

Meestal in het weekend, en dan is het meestal een cheat-maaltijd en niet meteen een "cheat-dag". Babi pagang + bak bami of rijst ofzo, of paar broodjes shoarma etc.

ik junk nagenoeg niet, 1 in de 3week een keer een pizza of een frikandelletje. Maar daarentegen ga ik wel 1 keer in de maand flink los, dan drink ik 10 biertjes rook ik een sigaretje en eet kaassouflets alsof het volkorenbroodjes zijn. (dat is voor mij nu flink los gaan :D, ik weet het het stelt niks meer voor qua vroeger. Als ik dit 2 jaar geleden zou lezen, had ik mezelf echt voor een idioot uitgemaakt)

in het weekend probeer ik wel in schema te eten, en van drank drugs en sigaretten blijf ik af

doordeweeks heel strikt aan me schemaatje

ik houd mijn schema aan als richtlijn maar eet veel snoep/junk ernaast

Ik eet net minder eigenlijk. Want als ik op die junkdag ook nog moet eten wat ik normaal eet ben ik nog de hele dag bezig met eten enzo, ik wil 1 dag hebben waar ik ff niet eraan hoef te denken wat ik eet.
En dan eet ik gewoon waar ik zin in heb, 's ochtends paar eitjes, 's middags gewoon wat bij de bakker halen oid en 's avonds een pizzatje/shoarma/iets uit de frituur.

En soms op zaterdagavond dan de nodige alcohol (maar met mate dan, heeft niets met me dieet te maken maar wil niet lazerus zijn :p)

ouw ik voel me nou net zo heilig boontje ofwat want ik heb nooit junkdag :P ik snoep sowieso niet. Al1 heeel af en toe laat ik me ff gaan en eet ik un half pak speculaasjes op :nana:

Terug
Naar boven