AndroidHealthClinic

junkdag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nico

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
361
Waardering
0
hoe vullen jullie je junkdag in als je op dieet bent of hou je geen junkdag of stop je na een aantal weken met je junkdag?
vreten jullie alles wat los en vast zit of gaat het om een bepaald eetmoment?
 
Ik vind junkdag zo'n bullshit! Ik eet gewoon altijd wat ik wil! En toevallig zijn dat gezonde dingen! Af en toe eet ik wel friet ofzo, maar echt niet op een speciale dag.
 
Ik eet gewoon vet als ik wil, echter zorg ik er wel voor dat ik voldoende koolhydraten en eiwitten binnen krijg. Ik ben ecto dus vet kweken is niet erg. Het lukt me niet eens fatsoenlijk om wat vet te kweken dus ik heb er geen moeite mee. En met het geen wat ik dan extra eet vul ik naderhand gewoon op met gezond voedsel zodat ik steeds wat meer binnen krijg. Zo probeer ik het voor mekaar te krijgen om echt voldoende te kunnen eten wat me al aardig lukt.
 
wij (mijn vriendin en ik) houden het meestal op één junkmaaltijd in de week, zelfs tot op een aantal weken voor haar wedstrijden. offseason kunnen dat er wel ooit 2 zijn... eeen beetje je voeding verzorgen moet, je dus niet te buiten gaan, maar aan de andere kant hoef je ook weer niet te leven als voedingsfreak.

Luca
 
Ik junk zo min mogelijk. En daarmee heb ik geen probleem. Sterker...als ik meer junk verslapt de discipline. So no junk for me bro's :thumb:
 
Ik heb geen problemen met junk food, alleen jammer dat teveel zo ongezond is, anders zou ik er wel mee willen bulken ^_^
 
Ik gebruik de zaterdag als junkfood dag. Maar ik eet meestal minder! En das ook niet echt goed maar ik neem Wit brood ipv Bruin af en toe een chippie ofzo Maar meer niet Ik ga niet TE ver. Ik bedoel af en toe een biertje op zaterdag meot ook kunnen.
 
I LOVE JUNKFOOD!!!!! maar ik hou het bij één dag in de week, maar dat eet ik ook alles waar ik zin in heb. Als ik echt een beetje wil cutten, breng ik het terug tot 1 maaltijd per week, en voor een wedstrijd ga ik helemaal schoon, 24/7....Maar afentoe kun je best eens gek doen, geloof niet dat dit nadelig is voor je fysiek, zeker niet als ectomorf...
 
Sinds ik weet wat er allemaal in die rommel zit, maar vooral wat er NIET inzit.. Ben ik gestopt met die rommel.. Zaterdag of vrijdag avond een zakje snoep of een zakje chips kan er wel bij..
 
ik wou zeggen dat ik totaal geen behoefte heb aan een junkdag.
Ik was vroeger noem het maar verslaafd aan vette hap en dat hield in dat ik elke dag wel de frituurpan aanzette en/of ik ging naar de snackbar om de hoek. Maar sinds 2 jaar ben ik echt bewust bezig met mijn voeding en heb ik geen behoefte meer aan friet of kroketten. Af en toe, en dan heb ik het over 1x in de 2 a 3 maanden eet ik wel een frietje als dat thuis wordt gehaald en dan toch liever snacks dan de friet. Daar doeik dan ook niet moeilijk over. Maar ik zou zelf nooit initiatief nemen om een junkdag te nemen. Ik zorg gewoon dat ik aan voldoende eiwitten en koolhydraten kom en af en toe een vette hap kan natuurlijk geen kwaad. als je maar goed en intensief blijft sporten.
koekjes vind ik een ander verhaal. door de vele simpele suikers ben je eerder geneigd om daar meer van te eten. Dus als je junkt ben ik voorstander van een vettere hap dan een snack met veel enkelvoudige koolhydraten. Mede doordat de vettere hap vaker ook meer eiwitten bevat.
 
Laatst bewerkt:
shit geen koek.
 
Back
Naar boven