AndroidHealthClinic

Junken en mcDonalds (3 stukken) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by bigboy25
Probeer anders burger king eens daar hebben ze tegenwoordig broodjes met 125 gram kipfile er tussen.

Dan is alleen het witte broodje en de saus niet echt goed voor je :D




Groeten Bigboy25.

geen burger king hier in de buurt helaas..
 
KFC rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

we hebben er hier 2 in Den Haag.. RELAX...
kip, kip en nog es kip... hahaha
 
www.macdonalds.nl staan de voedingswaarden, en die vallen best wel mee. Wel wat teveel verz vetten, maar eiwitten zijn best goed vertegenwoordigd..
Vind het echt superlekker, maar eet wel altijd alles PLAIN. Gewoon broodje, mcchicken broodje, dus zonder groenten en saus. En nee, das niet droog!!!
 
Originally posted by Snielz
www.macdonalds.nl staan de voedingswaarden, en die vallen best wel mee. Wel wat teveel verz vetten, maar eiwitten zijn best goed vertegenwoordigd..
Vind het echt superlekker, maar eet wel altijd alles PLAIN. Gewoon broodje, mcchicken broodje, dus zonder groenten en saus. En nee, das niet droog!!!

waarom geen groenten ???
 
vindt ie vast niet lekker:rologen:
Ik heb in oktober de start van mijn dieet overleefd in Zolder dankzij de mc-do daar.. ze hadden er salade in een milkshake beker, dan leek het heel wat tonijn te zijn bovenin en die saus moest je dan 'shaken' om het in de sla te laten doordringen.. dat lukte niet helemaal. Verder dus alleen visburger gegeten daar.. houd niet van hamburgers.

Espi
 
Originally posted by nilsjei1234



hmmz als je een keer flink cals wilt krijgen kun je die toch beter halen uit gezond eten lijkt me..

Mcdonalds is alleen maar troep wat slecht is voor je lichaam vol met smaakstoffen etc...

heb je niks aan..
Wat een onzin, natuurlijk heb je wel iets aan een maaltijd van Mc Donalds, denk je dat dat geen eten is misschien?
En uit "gezond eten" haal je 1 . minder callorieën, 2; is niet altijd even gemakkelijk te eten en 3. niet altijd beschikbaar.

Dus regelmatig eens langs die Mc Donalds kan zeker geen kwaad!
 
Originally posted by bigboy25
Probeer anders burger king eens daar hebben ze tegenwoordig broodjes met 125 gram kipfile er tussen.

Dan is alleen het witte broodje en de saus niet echt goed voor je :D




Groeten Bigboy25.


Bij de Mc D. hebben ze nu ook een 'grilled' MCchicken !

Yummie Yummie, Ik bestel zowel bij Bk als Mc deze burgers zonder mayo maar met ketchup ! En je krijgt een verse warme burger en minder Kcal uit vet binnen.
 
Ok, tijdens de bulk kan Mc.Do wel handig zijn, maar hangt er toch vanaf hoe 'clean' je wilt bulken hoor...
Ik bedoel, vet krijg je zoieso bij maar hoeveel en hoe snel w toch bepaald door waar je je KH en vet binnenkrijgt.
 
Originally posted by KaLe


waarom geen groenten ???


Idd Espi, vind ik niet lekker.
En om jullie even te laten schrikken heb ik tot 5-6 maanden terug NOOIT groenten gegeten!
Eet nu doordeweek alleen af en toe wat komkommer en wortelen. Maar warme groeten, of groenten bij me avondeten vind ik echt smerig!
Oke, sla gaat dan ook heel afentoe nog wel.
 
Back
Naar boven