Fitness Seller

Junkfood eten en toch afvallen

Bezoekers in dit topic

Yin Yang

HELLBOY FROM HEAVEN
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2008
Berichten
5.612
Waardering
551
..
 
Laatst bewerkt:
Klinkt leuk, benieuwd wat voor effect het heeft op de spier opbouw/afbraak. Anders leuk voor een tijdje flink bulken.. :P
 
Natuurlijk kun je fastfood eten en toch afvallen, kunst is niet te veel te eten ...
 
Wat een onzin onderzoek. Er zitten veel grotere nadelen aan vet eten.
Dan slik je dadelijk deze "medicijnen" en loop je slank rond met een veels te hoge bloeddruk, piekend chlorestrol, depressief en verhoogd kans op kanker.

Maar slank ben je wel.
 
Wat een onzin onderzoek. Er zitten veel grotere nadelen aan vet eten.
Dan slik je dadelijk deze "medicijnen" en loop je slank rond met een veels te hoge bloeddruk, piekend chlorestrol, depressief en verhoogd kans op kanker.

Maar slank ben je wel.

Denk dat het eerder bedoeld is voor mensen die gewoon snel kcal opslaan als vet.

Ik vind het een goede ontwikkeling in ieder geval
 
Denk dat het eerder bedoeld is voor mensen die gewoon snel kcal opslaan als vet.

Ik vind het een goede ontwikkeling in ieder geval



mensen mogen toch wel een beetje hun best doen om slank te blijven ipv allemaal middeltjes????
 
mensen mogen toch wel een beetje hun best doen om slank te blijven ipv allemaal middeltjes????

Ik ken mensen zat die hun best doen om slank te blijven en het desondanks nog niet zijn.
Jaja, bla bla bla, erin groter dan eruit kom je bij ... tja, niet altijd zeg ik.

Maar true, een meerderheid van de mensen met overgewicht, die hebben het gewoon aan hunzelf.
Maar voor die andere groep, is dit gewoon een redmiddel.
 
Ja dat is logisch. Als je met al die junkfood onder je onderhoud zit zal je ook wel afvallen. Of het gezond is.....
 
Veel mensen zien slank als gezond. Maar wel beetje jammer want mensen die veels te vaak de snackbar bezoeken verdienen het om dik te zijn
 
Lekker, heb je een slanke meid die de hele dag junkfood eet en vieze ruften laat.
 
Lekker, heb je een slanke meid die de hele dag junkfood eet en vieze ruften laat.

Alsof je geen vieze ruften krijgt van een clean dieet... ik stink in de cut zo mogelijk nog meer dan in de bulk (en op een refeeddag dubbel).
 
Wat een onzin onderzoek. Er zitten veel grotere nadelen aan vet eten.
Dan slik je dadelijk deze "medicijnen" en loop je slank rond met een veels te hoge bloeddruk, piekend chlorestrol, depressief en verhoogd kans op kanker.

Maar slank ben je wel.

Nah dan neem je resp. ook antihypertensiva, statines, MAO-inhibitoren, en ... bestraling? :D
 
Maar om het voor mensen enig effect te laten hebben, zouden mensen met overgewicht liters rode wijn moeten drinken.

Zo werkt dat ja, laat dikke mensen liters rode wijn zuipen en dan worden ze vanzelf mooi slank :p
 
wat een gelul kan niet goed zijn!
 
Zolang de ruggegraatloze vetzakken maar geen inspanningen moet leveren he :rolleyes:
 
Laat opmerkingen over dikke mensen achterwege... en kijk naar wat het voor ons BB kan doen. Volgens mij goed voor in de bulk lekker veel eten en toch niet dik worden. Lijkt me een goed product.
 
Laat opmerkingen over dikke mensen achterwege... en kijk naar wat het voor ons BB kan doen. Volgens mij goed voor in de bulk lekker veel eten en toch niet dik worden. Lijkt me een goed product.

Alleen onderzoeken die gebaseerd zijn op gecontroleerde calorie-inname zijn interessant voor BB'ers, aangezien wij hier al onze calorieen tellen. Als je een stofje toevoegt waardoor je minder gaat eten is het voor ons al niet meer interessant.

het blijft een kwestie van cal in versus cal uit
 
Veel mensen zien slank als gezond. Maar wel beetje jammer want mensen die veels te vaak de snackbar bezoeken verdienen het om dik te zijn

Waarom zouden ze het verdienen ?

Zou toch heerlijk zijn als we het allemaal konden doen zonder nadelige effecten. Ik hou wel van een patatje hoor :D
 
Maar true, een meerderheid van de mensen met overgewicht, die hebben het gewoon aan hunzelf.
Maar voor die andere groep, is dit gewoon een redmiddel.

Voor ons dus;);)
 
Back
Naar boven