XXL Nutrition

Junkfood is juist wél goed voor de bodybuilder (1 bezoeker)

Junkfood Is Juist Wél Goed Voor De Bodybuilder


  • Totaal stemmers
    223

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Psychisch :rolleyes: Vet = testosteronbooster. Daar is niks psychisch aan.
Je prefereert clean bulken omdat je van niet beter weet (?).

Enkelvoudig onverzadigd vet en in beperkte mate verzadigd vet heeft positieve invloed op test-levels.

overdaad aan verzadigde vetten en transvetten zullen je test-levels alleen maar verlagen
 
Massief in de zin van droge spiermassa of massief in de zin van, groot, log, 25% vet en een driedubbele kin ?

Zo kan je dat zeker niet stellen, de truuk is in de bulk alles eten wat los en vast zit en in de cut het overtollige vet overboord gooien. Het standpunt van de clean bulkers dat je beter kan bulken zonder vet bij te krijgen dat je daarna ook niet moet kwijt spelen, gaat niet op omdat een clean bulk nu eenmaal veel minder werkzaam is dan een dirty bulk.
 
awhellnahobama-1.jpg
 
Zo kan je dat zeker niet stellen, de truuk is in de bulk alles eten wat los en vast zit en in de cut het overtollige vet overboord gooien. Het standpunt van de clean bulkers dat je beter kan bulken zonder vet bij te krijgen dat je daarna ook niet moet kwijt spelen, gaat niet op omdat een clean bulk nu eenmaal veel minder werkzaam is dan een dirty bulk.

dat is een andere discussie...

Het ging over junkfood, en dat is gewoon ongezond en draagt niet bij tot bb-doeleinden, of je nu een dikke endo bent of een smalle ecto, met junk bouw je 0,0g spier op, clean bulken of hoog-in-kcal-bulken
 
dat is een andere discussie...

Het ging over junkfood, en dat is gewoon ongezond en draagt niet bij tot bb-doeleinden, of je nu een dikke endo bent of een smalle ecto, met junk bouw je 0,0g spier op, clean bulken of hoog-in-kcal-bulken

Dus junkfood zijn 0.0 kcal?
 
Dus junkfood zijn 0.0 kcal?

bij wijze van spreken man

- de eiwitten zijn niet goed genoeg (smerig vet varkensvlees, en slachtafval)
- de suikers zijn enkelvoudig en heb je dus (meestal) niet veel aan
- de vetten zijn hoofdzakelijk transvetten en die zijn gewoon slecht
- toegevoegde smaakstoffen, bewaarmiddelen
 
mwa mij lijkt het niet. het is toch een zootje rommel met enkelvoudige kh en slechte vetten. die vetten kunnen dan wel bijdragen aan een testbooster, maar dat kun je ook met goed vetten ala olijfolie etc.
daarnaast is junkfood slopend voor je lever. eens in de week is oke, maar meer ook niet. dat is mijn mening
 
bij wijze van spreken man

- de eiwitten zijn niet goed genoeg (smerig vet varkensvlees, en slachtafval)
- de suikers zijn enkelvoudig en heb je dus (meestal) niet veel aan
- de vetten zijn hoofdzakelijk transvetten en die zijn gewoon slecht
- toegevoegde smaakstoffen, bewaarmiddelen
+1 en zoals ik al zei en dat staat steeds vaker in onderzoeken: een lever sloper!
wat trouwens ook zeer duidelijk naar voren kwam in de docu ''super size me''.
nou is dat wel erg overdreven natuurlijk, maar die kerel hield niet eens maand vol vanwege zijn lever! dat is toch ziek gewoon
 
Dat vind ik niet zwaar ongezond.

Ach ik lees hier wel meer onzin op dit forum, dat een broodje kaas al ongezond zou zijn.

Dus nog een keer; definier junk food.

Das inderdaad het probleem de definitie,..volgens woorden-boek.nl en encyclo.nl:

junkfood
Goedkoop gemaksvoedsel met zeer weinig voedingswaarde.

junkfood
junk - food
[ ´ dzjunkfoed]
( Amerikaans-Engels)
de -woord (mannelijk)
slecht, ongezond voedsel (vaak gebruikt als afkeurende term voor voedsel in fastfoodrestaurants)


Denk dat ze daar net iets andere hamburgers mee bedoelen ;)
 
De meest massieve gasten hier zijn niet vies van een burgertje.

en hoeveel van de massieve gasten junken niet ?
kheb het id groter % van de clean eters klein is
juist door al dat clean gebeuren
 
Af en toe=geen probleem. Maar dat het echt goed is voor een bodybuilder betwijfel ik hard. Hangt ook een beetje vanaf hoe je deze stelling interpreteert...
 
en hoeveel van de massieve gasten junken niet ?
kheb het id groter % van de clean eters klein is
juist door al dat clean gebeuren

indd, altijd maar bezig over clean eten en na 5jr zijn het nog ecto's, oké je moet het niet elke dag doen, maar in de bulk, zeker voor ecto's is het imo aangeraden om te af en toe eens zwaar te junken.
 
Nee.

als je wilt refeden doe dat dan met complexe carbs en ander goed voedsel.

dat is mijn mening.
 
Enkelvoudig onverzadigd vet en in beperkte mate verzadigd vet heeft positieve invloed op test-levels.

overdaad aan verzadigde vetten en transvetten zullen je test-levels alleen maar verlagen

een hoog bf heeft een negatief effect op je test;)
 
indd, altijd maar bezig over clean eten en na 5jr zijn het nog ecto's, oké je moet het niet elke dag doen, maar in de bulk, zeker voor ecto's is het imo aangeraden om te af en toe eens zwaar te junken.

idd het hangt er ook zeker vanaf wat je lichaamsbouw is.

een meso moet clean bulken, en een rasechte ecto kan er wel een dirty bulk houden
 
1 BigMac = 30+g eiwitten , 50 g carbs , 30 g vet oid . Het werkt naar binnen alsof het niets is en je komt er van aan . Ik zou niet weten wat hier niet goed aan is .
 
Hoe kan dit wel goed zijn ? 1x in de week refeed/mentaal kan ik nog begrijpen, maar als onderdeel van je bb massaschema lijkt het me zwaar ongezond.
zwaar ongezond is onzin,als bodybuilder in bulkfase kan je hier en daar junkfood eten,als de rest van je dieet goed in elkaar zit is er niets aan de hand.
 
Alsof bulken op 5000 kcals zo gezond is . Hoe clean ook , ik ben van mening dat een mens niet gemaakt is om 100 kg te wegen . We hebben helemaal niet zo veel voedsel nodig .
 
vet = kracht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven