XXL Nutrition

Junkfood is juist wél goed voor de bodybuilder (2 bezoekers)

Junkfood Is Juist Wél Goed Voor De Bodybuilder


  • Totaal stemmers
    223

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je in belgie bent eens de quick proberen is de enige hamburgertent die mc van de troon stoot GIANT EN BIG BACON RULES btw was eraan verslaafd maar lekker maakt nog altijd niet goed;)

Jij hebt duidelijk nog nooit burger king gegeten
 
ligt eraan wat je doelstellingen zijn ,.... zit je graag hoog in BF bij een zware bulk ,.. dan zal het niet verkeerd zijn :o
Echter blijf ik liever bij een clean-bulk waarbij dit gewoon not-done is ! hooguit eens in de zoveel tijd, maar een par keer per week is voor mij niet goed !
 
Jij hebt duidelijk nog nooit burger king gegeten
burger king vs mc of quick? heb het al gegeten maar ieder zijn voorkeur btw vooral voor de buren een hint werk geregeld in nederland en op iedere hoek is daar precies ne mc ;)
 
Hoezo zwaar ongezond?

Het is niet de meest gezonde keuze, maar zwaar ongezond lijkt me overdreven.

Daarnaast hoeft een BB voor massa echt niet per se gezond te eten. Zolang je maar veel eet:).

Als onderdeel van je bb schema toch wel ? Elke dag junkfood (en in groot aantal) lijkt me nefast voor je levensduurte.
 
:burger: Een hamburgertje doet wonderen !!! (Maar niet van de Quick):kots:
 
Ook eens!
Vervang friet/mayonnaise door aardappelpuree en je hebt de beste pre-workout maaltijd!! Ik eet het iedere dag (puree + hamburger) en maak de gains van m'n leven :D
 
Voordeel lijkt me vooral psychisch..ben zelf geen voorstander van junkfood. Prefereer liever clean bulken
 
Kcal = KCAL:)

kweet niet echt maar ik ga toch voor EENS
 
Goed voor een kcal overschot
 
Voordeel lijkt me vooral psychisch..ben zelf geen voorstander van junkfood. Prefereer liever clean bulken

Psychisch :rolleyes: Vet = testosteronbooster. Daar is niks psychisch aan.
Je prefereert clean bulken omdat je van niet beter weet (?).
 
Psychisch :rolleyes: Vet = testosteronbooster. Daar is niks psychisch aan.
Je prefereert clean bulken omdat je van niet beter weet (?).

Het gaat gewoon in tegen alles wat ik tot nu toe geleerd heb hier op het forum, in boeken en uit eigen ervaring. Onder junkfood versta ik overigens datgene wat je bij een gemiddelde snackbar/mcDonalds krijgt en dus voorzien is van transvetten. ( ja nog steeds..ze zeggen het niet meer te gebruiken maar oa het gebruikte frituurolie bevat 2% transvetten).

Ik kies dan toch liever voor voeding met gezonde vetten.
 
Het gaat gewoon in tegen alles wat ik tot nu toe geleerd heb hier op het forum, in boeken en uit eigen ervaring. Onder junkfood versta ik overigens datgene wat je bij een gemiddelde snackbar/mcDonalds krijgt en dus voorzien is van transvetten. ( ja nog steeds..ze zeggen het niet meer te gebruiken maar oa het gebruikte frituurolie bevat 2% transvetten).

Ik kies dan toch liever voor voeding met gezonde vetten.

Dan heb je verkeerd geleerd, clean bulk werkt niet optimaal.
 
Dan heb je verkeerd geleerd, clean bulk werkt niet optimaal.

Okee..maar dan kan je me vast vertellen wat ik in mijn ogen gezonde voeding mis en wat wel in bijv. een maaltijd bij een cafetaria/mcdonalds oid zit?
Zal zelf vanavond na m'n werk weer wat gaan spitten hier op het forum..interessant onderwerp
 
Tenzij je een anabolic diet achtig iets doet zie ik het nut niet van junkfood.
 
Even een kleine nuance... Iedere dag friet met mayo zou ik afraden, iedere dag hamburgers raad ik aan! DAT is wat ik persoonlijk bedoel. De vraag is, vallen hamburgers alleen onder "junk" ???
 
Even een kleine nuance... Iedere dag friet met mayo zou ik afraden, iedere dag hamburgers raad ik aan! DAT is wat ik persoonlijk bedoel. De vraag is, vallen hamburgers alleen onder "junk" ???

Das in mijn ogen al heel wat anders :p
Een goed stukje vlees dat op een gezonde manier bereid is, is in mijn ogen niet hetzelfde als wat de gemiddelde nederland met junkfood bedoeld.
 
Het gaat gewoon in tegen alles wat ik tot nu toe geleerd heb hier op het forum, in boeken en uit eigen ervaring. Onder junkfood versta ik overigens datgene wat je bij een gemiddelde snackbar/mcDonalds krijgt en dus voorzien is van transvetten. ( ja nog steeds..ze zeggen het niet meer te gebruiken maar oa het gebruikte frituurolie bevat 2% transvetten).

Ik kies dan toch liever voor voeding met gezonde vetten.

De meest massieve gasten hier zijn niet vies van een burgertje.
 
lekker hamburgertje op zen tijd, zelfgebakken met verse uitjes en tomaat en augurk en ketchup = jammie
 
lekker hamburgertje op zen tijd, zelfgebakken met verse uitjes en tomaat en augurk en ketchup = jammie

Dat vind ik niet zwaar ongezond.

Ach ik lees hier wel meer onzin op dit forum, dat een broodje kaas al ongezond zou zijn.

Dus nog een keer; definier junk food.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven