MuscleMeat

Junkmaaltijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big_M

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2004
Berichten
516
Waardering
0
Vandaag was het weer een werkdag, werk namelijk als bezorger bij de chinees :) ( bijbaantje ), en kon me niet bedwingen, had al zolang niet gejunkt.
Heb toen dus een grote vette loempia genomen met 2x saté saus en een beetje bami, en ik moet zeggen, het smaakte als nooit ter voren, HEERLIJK.
Heb nu ook het gevoel dat ik veel gemotiveerder ben om te dieeten en te trainen, het is dus mentaal bij mij in het goede gat gevallen :)
Moest ik ff kwijt, :P, nu ook geen behoefte om te junken.
 
Een loempia bevat wel heel veel calorieen evenals die lekkere vette pindasaus!
Begin maar weer overnieuw met je dieet :D
 
Bedankt voor de nuttige mededeling:)
 
Ja jongens, kom op ff wat stimulatie voor mij, dat ik niet de grootste fout van me leven heb gemaakt :p
 
Big_M zei:
Ja jongens, kom op ff wat stimulatie voor mij, dat ik niet de grootste fout van me leven heb gemaakt :p

nou......

nee man, ik hoop dat het donders gesmaakt heeft (en dat heeft het dus zo te lezen :D), lijkt me toch geen kwaad kunnen om zo af en toe eens te zondigen?
 
builderB zei:
nou......

nee man, ik hoop dat het donders gesmaakt heeft (en dat heeft het dus zo te lezen :D), lijkt me toch geen kwaad kunnen om zo af en toe eens te zondigen?

Daar wachtte ik op :D, nee want morgen weer gewoon op dieet, en ik zondig vrijwel nooit.
 
Fijn dat het je een boost geeft :)
Lijkt me trouwens ontzettend moeilijk om als leverancier voor een chinees te werken,
zet me in een frietkot, geen probleem maar chinees...het water komt me nu al in de mond.
 
Santoz zei:
Fijn dat het je een boost geeft :)
Lijkt me trouwens ontzettend moeilijk om als leverancier voor een chinees te werken,
zet me in een frietkot, geen probleem maar chinees...het water komt me nu al in de mond.

Sja ach, zie het eten toch niet :D maar vind het wel heerlijk eten, helemaal als me collega's daar gaan zitten eten :(
 
ga dan als bezorger van een Japanner werken..das ook lekker en niet vet:D:lick:
 
Ik heb elke zondag een junkdag......
daardoor kan ik mij doordeweeks strikt aan mijn schema houden..
En van die junkdag word ik niet opeens dik en ongespierd hoor :)
 
RobertHosper zei:
ga dan als bezorger van een Japanner werken..das ook lekker en niet vet:D:lick:
Echt? Wist ik helemaal niet...
Ik dacht dat die ventjes zowat hetzelfde serveerden als de Chinees...
 
Big_M zei:
Ja jongens, kom op ff wat stimulatie voor mij, dat ik niet de grootste fout van me leven heb gemaakt :p

Mijn motto: Vergeet niet te leven!
 
Een keer zondigen is niet erg
 
soms moet je gewoon ff Cheatuh... heb ik ook hoor allee patat of andere garnituur komt er niet meer in..
 
je mag tussendoor ook nog wel leven hoor :brew:
 
Santoz zei:
Echt? Wist ik helemaal niet...
Ik dacht dat die ventjes zowat hetzelfde serveerden als de Chinees...

Nope...Japans eten si nagenoeg vet arm en koolhydraat arm...barst van de eiwitten!!!!!!!!!!:D:D:D..mahja...1 downside..tis duur:(
 
Een keer per week let ik tijdens 1 maaltijd nergens op en kaan ik gewoon wat aan.
 
Ik junk meestal ook 1 keer in de week, wat ook motiverend werkt de rest van de week.

Uiteraard zal het nooit "goed" zijn, maar lekker blijft 't wel. :)
 
Zolang het om junk met veel goede vetten gaat, chinees word in zonnebloemolie of andere plantaardige olie bereid, dit bevat veel meervoudig onverzadigde vetzuren en ook een beetje omega 3 en 6.
Kan dus nooit zoveel kwaad als frieten in reuzel gebakken, dat bevat alleen maar verzadigde vetzuren.
Maar de grootste boosdoeners in een dieet kunnen naar mijn mening alleen maar frisdranken en andere zoete troep zijn die vergeven zijn van geraffineerde suikers, daar kan je lichaam echt weinig anders mee dan het als vet opslaan, of je moet na een blikje cola gelijk een uur cardio gaan doen.
Want wat meer vetten en relatief weinig carbs werkt nog altijd beter in een dieet als anders om.
Dus een junkdag af en toe mag in mijn ogen, maar pak geen cola bij die hamburger.
 
Ja soms kun je jezelf niet bedwingen

Heb zelf gister een refeed gehad en besloot om 11 uur savonds dat ik gigantische zin had in een rijsttafel.

:rolleyes:
 
Back
Naar boven