AndroidHealthClinic

Jupiler Pro League (BE)

Bezoekers in dit topic

Ja, leuk... Minder buitenlands voetbal op 11 Sports omdat ze de rechten hebben van de Jupiter League. :mad:

Gent en Antwerp mag hun rechten verkopen aan AVS en ATV. Dan zijn we daar al van verlost.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Kan je bij het shirt van Brugge wegdromen bij Internazionale. Stamnummers versus la dolce vita
 
  • Like
Waarderingen: mat
Krmencik moet zowat de meest lompe spits zijn die ik ooit bij Brugge gezien heb :roflol:

We geven hem nog wat tijd, misschien pist hij ze er in tegen de play-offs :emo:

Rip Anderlecht trouwens.
 
Waasland-Beveren stelt zich vragen bij mogelijke licenties Anderlecht en KV Oostende
Waasland-Beveren stelt zich vragen bij de mogelijke licenties van Anderlecht en KV Oostende. De club, momenteel laatste in het klassement, heeft officieel aan de voetbalbond en de Pro League gevraagd om een onderzoek te starten.
Hihi. Daar gaan we weer.

Zullen er nu wel spijt van hebben dat ze de 3 punten tegen Antwerp niet claimden :D
 
Afvoeren die club.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Laatste speeldag Jupiler Pro League achter gesloten deuren, bekerfinale uitgesteld en geen amateurvoetbal
Alle wedstrijden van de laatste speeldag in de Jupiler Pro League worden zonder publiek afgewerkt, ook de finalewedstrijd in 1B vindt achter gesloten deuren plaats. De bekerfinale op 22 maart tussen Club Brugge en Antwerp wordt uitgesteld en ook de wedstrijden in alle amateurreeksen van de Waalse en Vlaamse vleugel worden opgeschort.
Hup, weg sfeer!
 
‘T is nog niet zo ver... jammergenoeg. Die beslissing valt pas op 15 april en nu in de media te horen dat de uefa hier niet mee akkoord gaat. De competitie mag niet vroeger worden stop gezet. Anders volgt een uitschakeling op Europees niveau. Laten we elkaar deze zomer nog een besmetten in de volle stadions. Voetbal een (geld)feest!
 
Alle competities zullen stopgezet worden. De UEFA moet zich gewoon weer even laten gelden.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Correct

De Belgische sportjournalist Hans Vandeweghe beaamt dat. "Roger Lambrecht, de vorige eigenaar, is veel te lang blijven zitten. Misschien wel tien jaar te lang. De club was al een sterfhuis toen De Vries het overnam. Het was niet meer te redden."

Dat zou me ook niet verwonderen. Typisch zo'n voorzitter die je normaal alleen nog in het amateur of semi-prof voetbal ziet.
 
Spijtige zaak idd... maar ook een fusie tussen Kortrijk - Moeskroen en eventueel Roeselare zou ik wel jammer vinden. Benieuwd hoe dit gaat aflopen!
 
Moeskroen had welgeteld 10 jaar nodig om alweer op de fles te gaan. :roflol:

Moeskroen-voorzitter Patrick Declerck is een grote voorstander. “Iedereen weet dat er te veel clubs zijn in de regio. Kortrijk en Zulte Waregem zie ik niet meteen fuseren, maar Kortrijk en Moeskroen, waarom niet?

Taalgrens
.
 
Ook wel eens afgevraagd waarom er zoveel betaald voetbalclubs zijn in België met klein achterland. Enige in Nederland die dat heeft is Volendam met weinig inwoners.
 
Zie dat nou toch nog best grote plaatsen zijn in België
 
Ik vraag me vooral af wat er zou gebeuren met de jeugdteams wanneer je drie clubs fuseert. :thinking: Ondanks dat ik voorstander ben van fusies, snap ik niet wat je nog kan aanvangen met twee clubs die kaput zijn. De harde kern van Kortrijk wil het al niet. (de enige gezonde club)
 
Welke harde kern zou dit nu wel willen? Iedereen wil toch zijn eigen identiteit behouden?
 
Bij nader inzien zou, inderdaad, geen enkele harde kern dit willen. Ik weet niet of doorsnee supporters er per se een probleem mee zouden hebben als de club erdoor groeit. (wat ik me niet meteen kan voorstellen in dit geval)

Ik zie een Waalse club sowieso niet fuseren met een Vlaamse club.
 
Back
Naar boven