MuscleMeat

Jurering (1 bezoeker)

Jurering

  • Vrije posing ronde niet meer mee tellen

    Stemmen: 2 11,1%
  • Vrije posing wel meetellen, maar minder waardering

    Stemmen: 12 66,7%
  • Vrij posing ronde wel mee tellen

    Stemmen: 4 22,2%

  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Wat denken julie van de ideeen die hier en daar geopperd worden om de vrije posingronde niet meer mee te laten tellen, of een mindere waarde hieraan te hechten.

Ik zat te praten met een paar lui, waarvan er een paar naar Espinho gaan en kon er precies de "dansers" tussenuit halen.

De massa boys waaren het er mee eens, terwijl de wat minder gespierden maar lekker "dansende" er zwaar op tegen waren.

Zelf ben ik er ook wel voor om de de verplichte poses maatgevend te laten zijn. Ik ben van mening dat hoe je eruit ziet de beslissing moet geven, niet hoe makkelijk je over het podium beweegt.
 
Zie het meer als iets waar je jezelf niet mee naar beneden kan halen, maar een paar extra punten mee kan pakken..

Choreografie is altijd belangrijk geweest bij BB, dat zag je al in de tijd van Arnold..
 
Vrije poseerronde gewoon blijven meetellen.

Bodybuilding is in mijn optiek het totaalplaatje waar presenteren en uitstraling ook bijhoren.

En een mooie poseerroutine hoeft niet altijd te betekenen dat je goed kunt dansen.

Dat de jury af wil van allerlei fratsen die de sport belachelijk maken bleek wel tijdens de laatste Dutch Night door Randy Vogelzang te best posing prijs te geven.

Voor diegenen die hier niet zijn geweest. Bij de night is het traditie dat de atleten zelf een show mogen opvoeren waarbij ook atributen e.d. mogen worden gebruikt. Ondanks dat er ook hele mooie shows bijzaten gebeurde het ook dat atleten in luiers opkwamen en maakte de meeste zich ervan af door een cape of masker op te zetten. Randy bracht gewoon een prachtige poseerroutine zonder fratsen en won hiermee de best posingprijs.

Ron-T
 
Helemaal met Ron eens, en zware jongens kunnen ook goed over het podium hoor, ik zag gisteren Tommi even een salto maken, nou top, doe het hem niet na.
 
Gewoon mee laten tellen.. hier kan je namelijk je extra's laten zien waar je anders niet de kans voor hebt..
 
Bodybuilding is toch voor een groot gedeelte een show. Ik kan echt genieten van een goeie poseerroutine, gewoon er in laten, en volgens mij wijkt de jurytelling na de eerste ronde toch weinig meer af na het vrij poseren...
 
Back
Naar boven