MuscleMeat

Juriaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.085
Waardering
0
Iemand nog weleens iets van hem gehoord of gesproken op msn ofzo ?
 
Nope... ik heb het hier eerder ook al over gehad met mensen die hem kennen (via board en msn), maar hij lijkt van de aardbodem verdwenen...
 
Mijn theorie is dat hij een infiltrant was van de 10e planeet (namelijk Niburu) die hier een tijd gedropt werd om de aardse bodybuilders te observeren. Volgens mij heeft hij zijn taak afgemaakt en is terug naar Niburu...
 
Originally posted by Olimantado
Mijn theorie is dat hij een infiltrant was van de 10e planeet (namelijk Niburu) die hier een tijd gedropt werd om de aardse bodybuilders te observeren. Volgens mij heeft hij zijn taak afgemaakt en is terug naar Niburu...

:roflol:
 
Originally posted by Olimantado
Mijn theorie is dat hij een infiltrant was van de 10e planeet (namelijk Niburu) die hier een tijd gedropt werd om de aardse bodybuilders te observeren. Volgens mij heeft hij zijn taak afgemaakt en is terug naar Niburu...

weer eentje op??
 
nee... waarom denk je dat??
 
Da`s toevallig dat men d`rover begint. Vroeg `t me ook al af...
 
Inderdaad beetje vreemd.

Waar hij op internet het meest uithing heb ik ook effe een bericht geplaatst. Geen idee of dit waar is uiteraard.
Hierbij de antwoorden :

[bron: prikpagina.nl]
__________________________________________
Waar is Juriaan ?
Auteur: wie weet (---.upc-a.chello.nl)
Datum: 11-03-03 10:55

Wie weet waar Juriaan is gebleven ??
__________________________________________
Re: Waar is Juriaan ?
Auteur: DL (---.a2000.nl)
Datum: 11-03-03 19:08

Geen id, tijdje ook niet op de msn gezien..
__________________________________________
Re: Waar is Juriaan ?
Auteur: Maarten (---.cable.wanadoo.nl)
Datum: 11-03-03 20:54

Hij was opgepakt bij de douane, omdat hij anabolen van Turkije naar Nederland wilde brengen.

Hij had ook al plannen voor zijn kuur, en hij zei op een ander forum dat hij anabolen uit Turkije zou gaan halen.
__________________________________________
Re: Waar is Juriaan ?
Auteur: Rob (---.upc-c.chello.nl)
Datum: 11-03-03 22:26

Net goed, moet je maar niet aan die rommel beginnen.
Hoe je het ook wend of keert, anabolen=valsspelen.

Voetballers worden toch ook getest op stimulerende middelen, zoiets hoort niet in de sport thuis!!!!!

Wil je massa kweken, moet je ervoor werken, heb je de ideale bouw niet, dan moet je nog harder trainen, niet altijd kiezen voor de makkelijkste weg.

Maarja, da's mijn mening
__________________________________________
Re: Waar is Juriaan ?
Auteur: wie weet (---.upc-a.chello.nl)
Datum: 12-03-03 13:44

@Maarten

Loop je de boel op te naaien of meen je dit ?
__________________________________________

En die laatste vraag heb ik er net geplaatst ben benieuwd, had wel begrepen dat hij die kant op ging en idd wat mee wilde nemen.

Groet Smalluser :thumb:
 
Hoe aannemelijk ook Smalluser, hoop ik toch liever dat Olimantado gelijk heeft :/
 
En hij had nog zo gezegd van niet te gaan kuren...als dat waar is van die as uit Turkije tenminste ....
 
Ja en dan?? In Turkije is het niet verboden, is die aan de grens bij ned. gepakt dan zal die echt niet vastzitten hoor.. heeft die extreme hoeveelheden bij zich wordt het mischien anders.. mischien heeft die een flinke griep te pakken of een dipje of weet ik wat..
 
In Turkije is gebruik niet verboden maar smokkelen naar buitenland toch wel???
 
Natuurlijk, hoe zit het dan als je in de Turkse vlieghaven gepakt wordt? Volgens mij ben je er dan niet op een paar uurtjes vanaf zoals hier in West-Europa....

Ik hoop dat het niet waar is, maar hij kende het risico, dus veel medelijden kan ik er niet mee hebben...

Misschien heeft hij gewoon een probleem met zijn computer of zijn providor of zo, dat zou natuurlijk evengoed kunnen!
 
Als je gepakt word met bv messen uit spanje. Of zon pistool met balletjes. Neem aan dat je dan niet hoef te zitten....
 
Spanje is een sjengen land ...... vrij transport van mensen en goederen dit in tegenstelling tot Turkije, waar men overigens er niet zo'n probleem mee heeft iemand een paar dagen vast te houden alvortens hem te horen. Mocht Juliaan zijn opgepakt zijn mijn gevoelens gemengd ; als je je laat pakken ben je stom bezig, maar een turkse cel wens ik niemand toe
 
Tja ik heb ook geen idee .... laten we het beste er maar van hopen en hem opeens lachend zien posten hier :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by admin
En hij had nog zo gezegd van niet te gaan kuren...als dat waar is van die as uit Turkije tenminste ....

Toch wel T... Ja, ik weet het, een aantal van ons heeft nog zo zijn best gedaan. Ik sprak hem dagelijks op msn (nu dus niet meer) en altijd ging het om het zelfde... het draaide meestal wel op AS uit. En helaas...uiteindelijk heeft ie besloten het dan toch te doen (was de planning iig). Ik weet dat ie op vakantie zou gaan begin dit jaar (feb), en de kans is dus groot dat dit verhaal correct is. Ik hoop het niet, want al met al is het een goeie gozer, alleen af en toe wat eigenwijs (maar wie niet ;) )...
Hopelijk zien we hem spoedig terug...
 
ik hoop voor hem dat ie niet daar vastzit. Trouwens als dat zo is dan kunnen zijn ouders wel via het NL consulaat of ambassade toch wel iets regelen?
 
Voor vervolg 'Waar is Juriaan'

kijk hier [Link niet meer beschikbaar]

(als plaatsen van link geoorloofd is ?).

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven