AndroidHealthClinic

Juriaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by soulreaver
Ja en dan?? In Turkije is het niet verboden, is die aan de grens bij ned. gepakt dan zal die echt niet vastzitten hoor.. heeft die extreme hoeveelheden bij zich wordt het mischien anders.. mischien heeft die een flinke griep te pakken of een dipje of weet ik wat..

Het is toch goed mogelijk, ik las volgens mij op dit board ook dat hij plannen had om naar turkije te gaan en dat hij daar dan gelijk goedkoop zijn as zou kopen.
En het mag dan wel legaal zijn in turkije, maar wiet is ook legaal in Nederland en de nederlandse douane accepteerd het ook niet als je wiet naar Amerika of singapore mee wilt smokkelen.
 
Toch effe laatste beriggie van prikpagina gesleurd en pleurt ;
__________________________________________________

Auteur: Maarten (---.cable.wanadoo.nl)
Datum: 13-03-03 15:54

Hij was op msn, misschien mogen ze in de gevangenis in hun vrije uurtjes op msn zitten. Hij had het altijd over anabolen tegen mij op msn, en nu vertelde hij dat hij het was gaan halen tijdens zijn vakantie in Turkije en het bij de douane mis ging, want Turkije wilt een goede naam bij de Europese unie om er bij te kunnen horen, dus gaan ze het strenger aanpakken.
__________________________________________________

Oops :rolleyes:

Groet Smalluser :thumb:
 
Ja hoor, alsof je in de cel in turkijke mag msn'nen.. weet je hoe die cellen e.d. er daar uit zien?? 1 ding is zeker, je vet% ligt laag als je eruit komt.. en je hebt er echt geen internet en msn.. kep toch me twijfels bij het hele verhaal..
 
mischien is die nog gewoon op vakantie..
 
Laten we het hopen voor hem.
 
Beetje vaag...Als hij Juriaan echt gesproken zou hebben, zou hij wel meer weten. ik zou meteen vragen hoe alles zit...
 
Auteur: Maarten (---.cable.wanadoo.nl)
Datum: 13-03-03 18:07

Het ging heel snel, hij mocht niet te lang blijven, hij kan er bijna niks, de andere gevangen kunnen geen engels en hij kan geen boeken lezen daar, hij zat toen nog in voorarrest en hij zei dat hij 1 keer per week op het internet mocht om met familie te mailen.
 
Vaag verhaal, geloof er weinig van, als het waar is is het echt shit.
 
Wel een beetje triest voor zijn ouders. Als je het nuchter bekijkt kun je eigenlijk stellen dat zij gelijk hadden...
 
Originally posted by soulreaver
1 ding is zeker, je vet% ligt laag als je eruit komt..


nog lager??? Die kerel was al zo skinny als het maar zijn kon :)
 
In België is het best leuk in de gevangenis! Lekker relaxen en filmnet kijken...
 
Idd de gevangenisen zijn hier hotels... en dan te bedenken dat er hotels zijn zonder tv en filmnet waar men voor betaald :rolleyes:
 
Idd die gasten gaan mager binnen en komen als beren buiten :p Met een beetje geluk kunnen ze aan spul geraken en zijn ze bij vrijlating klaar voor competitie :D
 
Originally posted by admin
Idd die gasten gaan mager binnen en komen als beren buiten :p Met een beetje geluk kunnen ze aan spul geraken en zijn ze bij vrijlating klaar voor competitie :D


Haha, ken zo iemand. Dacht dat hij zo breed geworden was door af te kicken maar was in de gevangenis beginnen trainen en stevig aan het spul gezeten :D Pakte trouwens nog net zoveel andere dope als voordien ook. Waarschijnlijk zal hij ook wel aanleg gehad hebben.
 
Laten we voor hem bidden dat alles goed komt, en duimen voor de ongelovige :(
 
Jullie zijn wel goed in negatieve conclusies trekken..Maar goed, tis wel apart dat ie er niet meer is, maar hij had wel zijn naam veranderd op msn in: "tijdelijk offline" En zag hem toen nog weleens online verschijnen onder die naam,alleen wel stuk minder en nu dus helemaal niet meer. Zover ik weet ging hij online dingen bestellen en wilde in maart beginnen :S
 
haha lol, zn internet deed het gewoon niet meer :P
 
:eyes: [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven