Fitness Seller

Just another day in....

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Na drie dagen ziek te zijn geweest ein-de-lijk weer aan de gewichten kunnen hangen. Een natural high was mijn deel: Ten eerste van het schitterende, superluxe nieuwe zadel op mijn fiets dat ervoor zorgt dat je prostaat ook heel blijft en verder alle fiets-comfort geeft die je nodig hebt, speciaal als je half-dood ván de gym komt.

Ten tweede; Driekoningen is het al geweest, maar het lijkt erop dat ze rondliepen in de sportschool: Toevállig was de Top 5 van meest begeerlijk dames van de gym tegelijkertijd aan het trainen en dat geeft je toch wel motivatie. Anderhalve kilo verloren aan de ***-griep maakte van mijn figuur een drogere look en mijn enthousiasme steeg en steeg maar: een dubbele workout rug/schouders zorgde voor een superpomp en de dames vonden het blijkbaar wel gezellig. Ik schat ze op 16, 21, 22, nog eentje 22 en 23.

De jongste had haar vriendje bij zich maar ik ken er nog van haar gluurpraktijken toen ik aan de stinkende Tren zat. Ze keek dan ook een beetje boos toen ik meer oog had voor die lekkere Senior-Breezah (afgestudeerd) rechts van haar....hmmm...de ephedra zorgde voor iets teveel enthousiasme dus eenmaal afgerond kon ik meteen aan de carbodrank en energie-repen om me op de been te houden.

Zomaar een dag in de sportschool. Heerlijk.
 
Laatst bewerkt:
haha :roflol:

(volges mij vind je die breezah's stiekem wel lekker he ;))
 
Breezah: Lekker hoor maar hou ze buiten je deur, in de disco. Da's wel zo veilig. :thumbs:
 
hah :nana: mn zus is ook een breezah :roflol::D hehehe
 
hierbij Verplicht Ik Je Namens De Dbb-gemeenschap Om Foto's Van Je Zus Te Posten!!! :D:D:D
 
onder 1 voorwaarden het is een sugababes dus ga geen berichtjes 8terlaten he anders krijg ik ze dalyk over de kloten hehe

:eyebrow:
 
Laatst bewerkt:
Jij kan wel een wekelijkse column gaan schrijven joh. :D
 
Professor DBC keek over zijn wetenschapsbril en riep uit:
"Jazeker! Een authentiek geval van BREEZAH!" :D:D

Nou ik ben bang dat deze dame binnenkort kan rekenen op wat gespierde fanmail van dit forum haha!
Helemaal hylarisch: "New: Stuur deze foto als Wallpaper naar je GSM" WOEHA!

"You must spread some Reputation around before giving it to pascalletjuhh again." Jammer dude!
 
pascalletjuhh zei:
onder 1 voorwaarden het is een sugababes dus ga geen berichtjes 8terlaten he anders krijg ik ze dalyk over de kloten hehe

[Link niet meer beschikbaar]

Jij gaat op je kloten krijgen :whip:
:D
 
DBC01 zei:
Professor DBC keek over zijn wetenschapsbril en riep uit:
"Jazeker! Een authentiek geval van BREEZAH!" :D:D

Nou ik ben bang dat deze dame binnenkort kan rekenen op wat gespierde fanmail van dit forum haha!
Helemaal hylarisch: "New: Stuur deze foto als Wallpaper naar je GSM" WOEHA!

"You must spread some Reputation around before giving it to pascalletjuhh again." Jammer dude!

hehe nou jullie haar gezien hebben haal ik het maar weer weg :D
 
k*t man nou kan nog iedereen de link zien in maniac zn reply hehe
 
Moet ik de link ff weghalen dan?
 
jah doe maar denk niet dat mun zus dit leuk vind haha

thnx :thumbs:
 
pascalletjuhh zei:
jah doe maar denk niet dat mun zus dit leuk vind haha

thnx :thumbs:

Ik ga er een poll over starten, meeste stemmen gelden. :p
 
Pascallutjuh-Polletjes-tijd:

Wie ziet die link liever komen dan gaan? :D:D:D
 
Back
Naar boven