MuscleMeat

Just Protein - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Just Protein en spieren - als je je lichaam optimaal wilt voeden dan zijn eiwitten één van de belangrijkste voedingsstoffen die je kunt nemen. Eiwitten zijn voor herstel van spieren na training en dragen bij tot de groei en instandhouding van de spiermassa. Just Protein is hiervoor de juiste keuze voor jou. Met elke shake voed je je lichaam met hoogwaardige voedingsstoffen. Just Protein is niet zomaar een eiwitproduct, maar een mix van 6 verschillende soorten eiwitbronnen. Een super mix voor spieren!


    Just Protein in een (eiwit)dieet - Just Protein is een doeltreffende eiwitshake in jouw (eiwit)dieet. Just Protein bevat uitzonderlijk weinig koolhydraten, vet en zeer veel hoogwaardig eiwit. Precies wat je wilt als je op je voeding let omdat je effectief wilt afslanken.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heb zelf aardbei en zoals bij alle shakes van B&F is ook deze aardbei heerlijk!
  • Welke dosis heb je gebruikt? Elke dag 1 a 2 shakes
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, voor 22uur besteld de volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 19,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja! Alleen al vanwegen de prijs/kwaliteitsverhouding.

Mijn review:

Hierbij mijn review over dit nieuwe whey product van Body & fitshop

Kenmerken Just Protein:

- 24 gram hoogwaardige eiwitten per shake
- Maar liefst 6 soorten eiwit!
- Nagenoeg vrij van vet en koolhydraten
- Past perfect in elk (eiwit)dieet
- Slechts 117 kcal per shake
- Sensationele prijs - kwaliteit
- Keuze uit 4 heerlijke Milkshake smaken

Ingrediënten:

Ingrediënten:
Soja eiwit isolaat, melk eiwit concentraat (80% caseine, 20% wei proteïne), whey concentraat, calcium caseinaat, tarwe eiwit, whey isolaat, fructose, smaakaroma, zetmeel, xantaangum, cellulose, sucralose, acesulfaam K.

Voedingswaardes per dosering van 30 gram:
Energetische waardes 117.4 kcal / 490.7 KJ
Vetten 1.48 gram
waarvan verzadigde 0.50 gram
Koolhydraten 2.22 gram
waarvan suikers 1.56 gram
Vezels 0.25 gram
Eiwitten 23.67 gram

Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 4181 mg
Arginine 5453 mg
Asparginezuur 10402 mg
Cysteine 1318 mg
Glutamine 20648 mg
Glycine 2992 mg
Histidine 2655 mg
Isoleucine* 5565 mg
Leucine* 9516 mg
Lysine* 7860 mg
Methionine*2130 mg
Phenylalanine* 4974 mg
Proline 4758 mg
Sérine 3027 mg
Thréonine* 4733 mg
Tryptophane* 1942 mg
Tyrosine 1825 mg
Valine* 6022 mg
* = Essentiele aminozuren

Smaak:

Zelf had ik dus de smaak Aardbei, een lekkere volle smaak. Een shake die niet verveelt en elke keer weer lekker is.

Structuur:

Het poeder is fijn wat velen als prettig zullen ervaren.

Oplosbaarheid:


Ik heb de shaker pro gebruikt om de shake te maken. Smaak en structuur zijn goed en geen brokken oid zoals altijd.

Prijs & conclusie:

Kijken naar de prijs/kwaliteitsverhouding zit je met dit product gewoon heel goed. Voor nog geen 20 euro heb je 2 kilo whey met ook nog eens erg goede voedingswaardes. Per shake bijna 24 gram eiwit, 2gram kh en 1,5 gram vet is in mijn ogen perfect, zelfs in een diepe cut. Door de hogere concentratie caseïne ben je ook verzekerd van een langere afgifte van amino's wat dit voor mij een nog beter product maakt.

Waarom dan geen 10/10? Omdat ik van mening ben dat een supplement altijd beter kan :)

JP.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goede review! Bedankt hiervoor :)
Ben erg benieuwd naar de mening van andere DBB'ers. Zelf ben ik zeer tevreden over Just Protein :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bart
 
Is dit niet hetzelfde als Total Protein?
 
meer mensen die ervaring hebben met deze whey? prijs is namelijk zeer aantrekkelijk.

Hoe kan het trouwens dat deze whey dan zoveel goedkoper is dan whey perfection bijv?
 
meer mensen die ervaring hebben met deze whey? prijs is namelijk zeer aantrekkelijk.

Hoe kan het trouwens dat deze whey dan zoveel goedkoper is dan whey perfection bijv?

Ik denk door het minder grote aandeel isolaat hierin, verveeld nogsteeds niet trouwens :D
 
meer mensen die ervaring hebben met deze whey? prijs is namelijk zeer aantrekkelijk.

Hoe kan het trouwens dat deze whey dan zoveel goedkoper is dan whey perfection bijv?
Het is voornamelijk een plantaardig eiwit (50%). De rest komt uit Whey bronnen, waardoor de inkoopsprijs een stuk lager ligt. We kunnen het daarom tegen een mooie prijs aanbieden. Smaak is anders dan Whey, maar prijs/kwaliteit pak je hiermee een heel goed product.

Ralf
 
Het is voornamelijk een plantaardig eiwit (50%). De rest komt uit Whey bronnen, waardoor de inkoopsprijs een stuk lager ligt. We kunnen het daarom tegen een mooie prijs aanbieden. Smaak is anders dan Whey, maar prijs/kwaliteit pak je hiermee een heel goed product.

Ralf

De smaak is indd iets anders dan normale whey maar de aardbei smaak was echt top :thumb:
 
De smaak is indd iets anders dan normale whey maar de aardbei smaak was echt top :thumb:
Just Protein gaat als een trein. We merken dat mensen graag eiwitten hebben die ook betaalbaar zijn. Just Protein is daarmee een shot in de roos:cool: Een goedkope en goede manier om eiwitten binnen te krijgen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Just Protein gaat als een trein. We merken dat mensen graag eiwitten hebben die ook betaalbaar zijn. Just Protein is daarmee een shot in de roos:cool: Een goedkope en goede manier om eiwitten binnen te krijgen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mix hem nu ook heel vaak met me Isolaat Perfection naturel, geef mij een heerlijke romige shake :)!
 
Ik was toch ook wel benieuwd naar de Just Protein. Ik heb hiervoor de Total Protein ook gehad. Hier was ik echt niet tevreden mee. Smaak en oplosbaarheid was dramatisch. Ik was daarom ook niet echt enthousiast over de Just Protein toen ik las dat dit in principe de opvolger van de Total Protein is. Desondanks las ik toch flink wat positieve reviews en voor de prijs van 20 euro voor 2kg durfde ik het risico wel te lopen.

Ik had de Chocolate Sensation besteld. Hij rook lekker, dus had toch wel wat vertrouwen. Toen ik eenmaal de shake proefde was het echter niet te drinken. Ondanks de Chocolade smaak vond ik het maar raar smaken. Een combinatie tussen havermout een meel lijkt het wel. De oplosbaarheid is daarnaast ook echt heel slecht in een shakebeker van Body en Fitshop. Ik snap niet zo goed waar al die goede reviews van komen?!

Uiteindelijk heb ik niet echt het recht om te klagen, 20 euro voor 2kg is gewoon goedkoop. Ik geef echter toch het advies om gewoon wat meer euro's uit te geven aan een kwaliteitswhey.
 
Nee,je hebt niet het recht om te klagen als je maar voor 20 euro genaaid bent.
 
Hij is inderdaad niet te zuipen en de oplosbaarheid is ruk, ik heb al heel wat potten whey versleten maar de smaak van deze whey is de slechtste die ik ooit geproefd heb.
20 euro is inderdaad geen geld, wel teveel geld voor een pot die ik waarschijnlijk door de wc ga spoelen.
 
Back
Naar boven