XXL Nutrition

Nieuws Justin Bieber zwanger!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angelus

Gargantuan Beast
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
31.441
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
verbaasde me dat er nog niets van op dbb te lezen was:eek:

'Justin Bieber is de vader van mijn kind'
Laatste update: 2 november 2011 19:11 info
AMSTERDAM - Zanger Justin Bieber zou onbeschermde coïtus met de twintigjarige Mariah Yeater hebben gehad.
Foto: Wenn.com Bekijk video

Dat schrijft de entertainment website Radar Online. De zeventienjarige Bieber zou de twintigjarige Yeater bevrucht hebben, schrijft Radar Online.

Het zou tevens Biebers ontmaagding zijn geweest, aldus Yeater. "Het was zijn eerste keer en hij zei dat hij daarom alles wilde voelen en geen condoom wilde gebruiken." Volgens Yeater was haar avontuurtje met de zanger van Baby van korte duur. "Het duurde ongeveer dertig seconden."

"Het was overduidelijk dat we elkaar aantrekkelijk vonden en al snel stonden we te zoenen", herinnert Mariah Yeater zich. Volgens haar maakte Bieber zijn bedoelingen al snel duidelijk. "We trokken ons terug op een wc. Hij begon me meteen te betasten en zei dat hij de liefde met me wilde bedrijven."

Op 31. oktober heeft de vrouw een procedure gestart om Bieber tot een vaderschapstest te dwingen. Biebers management vindt de beschuldigingen absurd en verdenkt Yeater van oplichting.


'Triest'

Bieber, die een relatie heeft met Disney-sterretje Selena Gomez, laat via zijn woordvoerder weten dat er niets klopt van het verhaal.

"Het is triest dat iemand dergelijke aantoonbaar onjuiste verhalen verzint." Een rechter buigt zich op 15 december over de zaak. "We zullen alle beschikbare rechtsmiddelen inzetten om Justin tegen deze beschuldigingen te beschermen."
bron:
http://www.nu.nl/achterklap/2657391/justin-bieber-vader-van-mijn-kind.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven