XXL Nutrition

Justin Harris: succesvol in bodybuilden en powerlften. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dr livingstone

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2006
Berichten
810
Waardering
26
Als ik de sectie Trainingslogs lees valt het mij dat velen diverse krachtsporten combineren. Sommigen draaien zelfs wedstrijden in diverse disciplines tegeljkertijd. Mijn persoonlijke traingssT bestaat ook uit een combinatie van powerliften, gewichtheffen en bodybuilding. De sterkste man sport heeft ook mijn grote interesse.

Vanuit deze achtergrond is het begrijpelijk dat atleten die op een soortgelijke wijze trainen mijn intersse hebben. Een zo'n atleet is Justin Harris (aka "Troponin"). Hij draait bodybuilding wedstrijden op het allerhoogste niveau in de VS (deed onlangs nog de "USA's") en verkreeg dit jaar in zijn allereerst powerlift wedstrijd meteen de "Elite" status met een squat van 876 lbs, een bank van 573 lbs en een deadlift van 700lbs.

Op EliteFTS houdt hij een boeiend trainingslog bij waarin te zien is hoe hij bodybuilden en powerliften combineert. Harris heeft als Troponin een naam opgebouwd als voedings expert. Zijn Q&A op ElteFTS op het gebied van voeding zijn dan ook zeer leerzaam. Op YouTube zijn verschillende van zijn trainingen te zien: YouTube - Justin Harris Squats 6 plates a side for 8 reps!

Een vriend en collega van Justin Harris is Chris Perticari. Deze atleet is is niet alleen zeer sucesvol in het bodybuilden en powerliften maar is momenteel een van de beste Strongmen in de VS in de klasse tot 105kgs. Hier een opname van een recente wedstrijd: YouTube - Chris Perticari - Viking Fest 2007

Dacht dat dit wel interessant kon zijn voor degenen wiens interesse ligt bij meer dan 1 krachtsport discipline.
 
zo dat zijn wel flinke gewichten.

jammer dat het laatste onderdeel niet lukt
 
goeie strongman die laatste!!! damnz respect!!:)
 
iemand enig idee welk nummer/band dat is in dat 2e filmpje?
 
2de liedje in 2de filmpje is Hatebreed - Condemned Until Rebirth.
 
Back
Naar boven